Post by ElleRt » Mon Nov 16, 2020 11:19 pm

Hallo,

Voor mijn webshop (www.tekstgraveren.nl) wil ik de voorraad graag anders regelen dan ik nu doe. Ik kom er niet achter hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.

Ik heb legoblokjes op voorraad. Deze legoblokjes zitten in verschillende producten verwerkt.
Nu moet ik de blokjes "verdelen" over die producten. Maar eigenlijk wil ik op 1 plek de voorraad in blokjes bijhouden en verschillende producten vervolgens toewijzen aan deze voorraad. Dus stel iemand koopt een sleutelhanger van een rood 2x4 steentje, dan moet de voorraad van een legosteen 2x4, een schroefje en een sleutelhangerring verminderen met 1. Koopt iemand een losse rode legosteen, dan gaat alleen van de legosteen 1 van de voorraad af.

Ik kan dit verwerken in de opties, maar dan moet men beslist zelf de kleur selecteren. Ik heb juist per kleur een apart product aangemaakt.

Nog mooier zou zijn als een product gebruik maakt van bv 3 voorraadproducten, dat hij dan het aantal op voorraad aangeeft van degene waarvan de minst aantal op voorraad zijn.

Iemand hier ervaring mee?

Groet, Dirk

Newbie

Posts

Joined
Wed Oct 24, 2018 8:27 pm

Post by Jaap » Fri Feb 19, 2021 4:22 am


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Apr 15, 2011 12:10 am
Location - the Netherlands
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests