Post by djelectronics » Tue Jan 14, 2020 1:39 am

Hallo,
Sorry ben echt een nono op het gebied van instellingen e.d. in Open Cart, dus kan wel hulp gebruiken.
Iig gaat alles normaal wel goed, met hier en daar soms wat probleempjes bugs, of zaken die iets makkelijker zouden moeten gaan.

Maar nu krijg ik te maken met een groot (groter) probleem.
Tijdens het ingelogd zijn in de admin, bij het aanklikken van een item, opeens lege admin site!
Als ik nog wat aan wil klikken wat nog aan te klikken is, krijg ik de melding "Toegang geweigerd!" en " U heeft geen toegang tot deze pagina. Neem desnoods contact met ons op. "
Wat kan de oorzaak zijn en hoe kan dat opgelost worden?

Heb trouwens met een eerdere backup weer wel toegang gekregen, met helaas verlies van een aantal orders, tenminste niet zichtbaar, gelukkig wel de email melding van gekregen.
Maar na enige tijd plotseling weer geen toegang!
Het blijft dus onvoorspelbaar, dus moet wel definitief opgelost worden.

Wie kan hier wat over zeggen en aangeven wat de oplossing is? Of iig wat het probleem kan zijn?
Alvast bedankt!

Newbie

Posts

Joined
Sat Apr 13, 2019 4:45 am

Post by wrick0 » Fri Jan 17, 2020 5:34 pm

Heb je het in incognito mode geprobeerd om te zien of het geen probleem met cache/cookies is ?

Anders is het lastig te traceren zonder Logs/Site adres/Admin Toegang/FTP

Ook geen rare errors in je logs?

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands

Post by victorj » Mon Jan 27, 2020 6:31 am

Welke versie van OC

als dat gebeurt, hoef je niet de hele database terug te zetten, alleen de tabel voor de admin rechten.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 53 guests