Post by psxgamer » Thu Aug 15, 2019 7:32 am

Ik ben zelf van België. Ik heb de indruk dat de meeste leden hier uit Nederland zijn.

Ik ben contractuele klant bij Bpost voor het versturen van pakjes. Er bestaan integraties allerlei voor de shipping manager maar niet voor Opencart. Ik ben al lang vragende partij, maar daar lijkt maar niets van in huis te komen. Heb 2 developers gevraagd of het mogelijk was dit op maat te maken. Eentje kon het gewoon niet. De andere vroeg € 1500 wat ik veel geld vind.

Enfin, eigenlijk is het Bpost zelf die deze integratie zou moeten voorzien net zoals voor andere pakketten. Zij weten perfect hoe de shipping manager in elkaar zit, dus ook hoe deze het best in OC te integreren.

Ik heb gegrepen dat ze bij Bpost geen interesse hebben om deze te maken omdat ze van oordeel zijn dat er niet genoeg OC gebruikers zijn. Heb online al een boel oproepen gezien voor deze integratie. En alhoewel ik in een boerengat woon, wist mijn contactpersoon bij Bpost te vertellen dat hier in de directe omgeving al meerdere mensen naar deze integratie gevraagd heb. Maanden geleden kreeg ik te horen dat de ondersteuning voor de shipping manager ging uitgebreid worden met ook ondersteuning voor OC. Effe later kreeg ik te horen dat er een vergadering geweest was en dat het plan terug van tafel geveegd was.

Ik wou bij deze dan ook eens een oproep doen naar iedereen die graag deze integratie zou hebben. Laat hieronder van u horen. Als we genoeg reacties krijgen kunnen we Bpost misschien overtuigen.

Of een getalenteerde developer in deze groep die deze extentie kan maken? Kan u garanderen dat je direct een boel geïnteresseerde kopers gaat hebben.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by oz457 » Thu Nov 14, 2019 4:05 am

Als je andere mensen kent, waarom niet gezamelijk een developper aanspreken en de kosten spreiden. Ik stel voor dat iedereen die geïnteresseerd is u of mij contacteert.
Stuur me een mailtje en ik zal ook wat verder zoeken wie effectief geïnteresseerd is om dit te integreren. Wat belangrijk is om de mogelijkheid te bieden aan de klant om enerzijds de postpunt verzendingen te integreren en anderzijds de labels automatische te laten printen met één druk op een knop.
Ziehier mijn mail adres, mijn naam is kurt voeg apestaart en dan skynet.be
Sorry ik schrijf mijn email adres op deze manier toe om spam tegen te gaan.
Anders gewoon een bericht schrijven van op mijn website: https://www.pure-editions.com

Met vriendelijke groeten.

New member

Posts

Joined
Wed Oct 28, 2009 5:33 am

Post by k2tec » Fri Nov 15, 2019 2:55 am

Waarom niet met een verzend provider werken zoals sencloud. Is vaak nog goedkoper en volgens mij werken ze ook met Bpost.
https://www.sendcloud.be/vervoerders/bpost/

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by psxgamer » Sat Nov 16, 2019 4:43 am

Ik heb een hele tijd geleden die send cloud eens uitgetest in mijn testomgeving. Op dat ogenblik was het niet wat ik zocht. Kan ondertussen anders zijn. Dateert al van een aantal jaren geleden. Kan sowieso niet tippen aan de tarieven die ik via mijn contract met Bpost heb.

Goede kameraad van me gebruikt ook OC en zit het met hetzelfde probleem. Idee is daar ook al ter sprake gekomen om dat op maat te laten maken en de kosten te delen. Weet een developer die het kan/wil doen maar kost € 1500.

Ideaal zou zijn om Bpost eindelijk te overtuigen deze module ook voor OC te maken. Vandaar de oproep met dit topic.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by k2tec » Sat Nov 16, 2019 7:18 pm

Ik P.M. je even kun je contact leggen per foon. Gaat meestal wat sneller.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by jokke86 » Thu Nov 26, 2020 7:00 am

Een jaar later, is en ondertussen reeds een oplossing? Ik ben ook zeer geïnteresseerd. Thanks!

Newbie

Posts

Joined
Fri Apr 13, 2018 10:26 pm

Post by psxgamer » Mon Dec 07, 2020 7:00 am

Nope. Niets veranderd.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests