Post by Noa Cohen » Thu Mar 07, 2019 8:04 pm

ik wil eindelijk bezig om mijn huidige website om te bouwen naar een multi store.
Helaas nog geen betaalbare hulp gevonden, en dus wil ik toch proberen om het zelf te gaan doen.
echter inmiddels is er al opencart 3.0 , veel van de modules die ik wil gaan gebruiken , werken in opencart 2.3 maar ook al 3.0.
is het verstandig om naar 3.0 te gaan , want lees ook wel veel ellende , of zal ik net 2.3.0.2 ook nog wel een aantal jaren een goede website kunnen opzetten?

groetjes noa

Newbie

Posts

Joined
Sun Apr 16, 2017 1:41 am

Post by Dutch_guy » Fri Mar 08, 2019 1:05 am

Mijn ervaring met 2.3.0.2 is dat het zeer stabiel is, en dat is toch het allerbelangrijkste. Er is geen wet die zegt dat je moet upgraden. Met 2.3.0.2 kan je een prima shop bouwen. Tegen de tijd dat je eventueel toe bent aan een nieuwe shop kan je altijd nog naar een nieuwere versie van OpenCart.

Image

Free & Paid extensions from Think Twice | Opencart | Hulpmiddelen voor ouderen


Active Member

Posts

Joined
Tue Feb 21, 2012 5:56 pm


Post by victorj » Fri Mar 08, 2019 4:12 am

Blijf voorlopig op 2.3.0.2 zitten, oc 3 geeft toch nog iets te veel problemen.
deze versie met journal is een goede combi om een multistore te bouwen, ondertussen al diverse mee geleverd, en die draaien allemaal vlekkeloos.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by wrick0 » Fri Mar 08, 2019 6:29 pm

Als je een nieuwe store aan het bouwen bent kan ik je zeker aanraden om die in oc3 te bouwen scheelt je weer update problemen in de toekomst, ik ben zelf net bezig met het overzetten van meerdere oc2 stores naar een multi-store oc3 omgeving.

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 18, 2019 10:00 pm
Location - 127.0.0.1 @ The Netherlands

Post by Noa Cohen » Tue Mar 19, 2019 3:01 am

Bedankt voor de antwoorden. Omdat het bouwen van de website al een maanden project gaat worden :laugh: heb ik besloten om het toch met opencart 3.0.2.0 te doen en Journal 2. Tot op heden is het gelukt om een werkend website op te zetten met journal en een paar modules, multi mercandant modules worden op dit moment door de verkopende partij geïnstalleerd. Daarna weer druk bezig kijken of ik dat allemaal weer ga snappen.
groetjes noa

Newbie

Posts

Joined
Sun Apr 16, 2017 1:41 am

Post by psxgamer » Mon Apr 01, 2019 6:34 am

Dan zou ik ook direct voor Journal 3 gaan.

Ben zelf al een paar maand aan het werken aan een upgrade van OC 1.5X naar OC3 en journal 2 naar journal 3. Ben voor 95% klaar. De site staat nog niet live, maar in de testomgeving loopt dat allemaal zonder probleem.

Het duurt effe voor je Journal 3 in de vingers hebt maar de mogelijkheden zijn geweldig.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by jordischut » Wed Apr 03, 2019 5:08 pm

Eens, upgraden is niet per se nodig. Een stabiele shop is het belangrijkst, op wat voor versie dan ook.

Officieel OpenCart partner, ontwikkelaar van Beslist, Bol.com (nieuwe API V3!), Exact, Twinfield & E-boekhouden koppelingen. Vragen? Stel ze gerust!
http://www.internetbureauschut.nl/


New member

Posts

Joined
Wed Aug 10, 2011 3:43 pm
Location - Hardinxveld-Giessendam
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 157 guests