Post by Noa Cohen » Thu Feb 28, 2019 10:48 pm

Beste freelancers

Ik ben op zoek naar een freelancer die een opencart met multi merchant website voor mij kan bouwen.

Al geruime tijd wil ik een opencart multi store/merchandant bouwen, echter ontbreekt het mijn aan kennis aan tijd en soms begrijp ik denk ik nog niet volledig termen in het Engels.
Zelf heb ik destijds een beetje in verdiept , met journal 2 en met wat modules die te verkrijgen zijn. ik heb destijds ook contact gehad met een partij die modules aanbied en kan installeren maar de communicatie was voor mij wel lastig en dus moeilijk inschatten of de modules aan mijn wensen zullen voldoen.

De wensen die ik heb zijn:

Een multi merchant store
Het idee is dat mijn website producten verkoopt van andere leveranciers. door middel van een multi store/merchandant, dat wederverkopers een eigen admin in opencart hebben om orders te verwerken en verzenden. Wij willen onze wederverkopers een vergoeding per maand gaan vragen voor de samenwerking , als commissie. met diverse abonnementen.
Wederverkopers moeten zelf hun producten invoeren tekst en inhoud via hun eigen admin.

Verzending en afhandeling:
Verzenden afhandeling en de kosten zijn voor de wederverkoper. Dus als men product a bij wederverkoper a koopt , dan de klant in de webwinkel. dus verzendopties zien van die wederverkoper. Koopt men uit de webwinkel van twee producten van twee verschillende wederverkopers , dan moeten er dus de verzendopties aangeboden worden, die de wederverkoper hanteert en omdat ik echt wil dat verzenden en de afhandeling voor de wederverkoper komen.
Dus als men van twee wederverkopers koopt heeft de klant helaas dan wel twee keer verzendkosten die hij moet betalen. Ook wil ik graag dat bij product, men dus alle informatie van de wederverkoper ziet , als mede een rating.Ook wil ik ivm met mijn bedrijfs idee , dat men kan zoeken naar wederverkopers op stad en /of regio. dus dat je een verkoper in de buurt kan zoeken. met mogelijkheid voor ook ophalen in de winkel bij die wederverkoper. dus een zoekbalk bijvoorbeeld , waar je zutphen in kan vullen, en dan krijg je alle producten te zien die in zutphen aangeboden worden door iedereen.

Blog
zoals journal aanbied , om elke maand/ week een wederverkoper uit te lichten is ook iets wat ik graag zou willen.

Modules
Omdat ik zelf onderzoek heb gedaan. heb ik een lijst van modules op het oog die naar mijn inziens mijn wensen zouden moeten kunnen doen vertalen de website die ik voor ogen heb. Echter wil ik van een nederlands sprekende expert , graag weten of ook deze modules zouden leiden naar mijn gewenste website. ( sta ook open voor uiteraard eigen input, modules enz.)

Deze modules die ik voor het oog heb en wensen kunnen nader besproken worden.
opdracht kan op uurtarief , maar liever een vaste offerte door middel van een uren inschatting.

Beheer
Als de website klaar is, heb ik een beheerder nodig en een aanspreekpunt voor de onderhoud.

Een vaste prijs is gewenst en in overleg.

Ik zie graag een reactie en offerte tegemoet.

Newbie

Posts

Joined
Sun Apr 16, 2017 1:41 am

User avatar
Legendary Member

Posts

Joined
Tue Mar 04, 2014 1:37 am
Location - Switzerland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 106 guests