Post by SVN » Thu Jan 10, 2019 3:04 pm

Goedemorgen,

ik heb net gemerkt dat mijn accountpagina's "inloggen" en "registreren" niet bereikbaar zijn. Als ik erop klik krijg ik een HTTP ERROR 500. Heb geen idee hoe lang dit al is, heb het net ontdekt. Ik heb OC2.3.0.2.

Ik zie ook dat ik als administrator bepaalde rechten niet meer heb, als ik bvb mijn error-log probeer te ledigen krijg ik de melding "Waarschuwing: U heeft geen rechten om het error-log te legen!. Ik weet niet of het ene met het andere te maken kan hebben ?

Iemand enig idee wat ik eventueel kan nakijken en proberen ?

User avatar
SVN
Active Member

Posts

Joined
Mon Jan 03, 2011 11:59 pm

Post by victorj » Sun Jan 13, 2019 7:04 am

Je kunt als eerste proberen om alle rechten te resetten via instellingen gebruikers, klik om alle modules toe te voegen en dan op save.
heb je hier geen toegang toe, dan kun je een verse rechten import in de database doen vanuit de sql file van een verse oc. en daarna alle rechten opnieuw toekennen.
Of dat te maken heeft met je andere probleem betwijfel ik.
Zonder verdere informatie inzake theme gebruikte checkout enz moeilijk iets over te zeggen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by SVN » Mon Feb 18, 2019 11:10 pm

victorj wrote:
Sun Jan 13, 2019 7:04 am
Je kunt als eerste proberen om alle rechten te resetten via instellingen gebruikers, klik om alle modules toe te voegen en dan op save.
heb je hier geen toegang toe, dan kun je een verse rechten import in de database doen vanuit de sql file van een verse oc. en daarna alle rechten opnieuw toekennen.
Of dat te maken heeft met je andere probleem betwijfel ik.
Zonder verdere informatie inzake theme gebruikte checkout enz moeilijk iets over te zeggen.
Victor,

bedankt voor uw reactie...

Ik denk dat er wel wat meer verkeerd loopt in mijn shop.
Als ik zoals jij zegt bij medewerkersgroepen alles deselecteer en dan terug alles selecteer krijg ik de melding " Waarschuwing: U heeft geen rechten deze instellingen te wijzigen!". Ik ben nochtans ingelogd als administrator.

User avatar
SVN
Active Member

Posts

Joined
Mon Jan 03, 2011 11:59 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 66 guests