Post by gjn » Sat Nov 10, 2018 10:25 pm

Ik krijg op de product pagina een melding:
Notice: Undefined index: Inherent in /home/****/public_html/****/system/modification/catalog/view/theme/default/template/product/product.tpl on line 340Notice: Undefined index: Inherent in /home/****/public_html/****/system/modification/catalog/view/theme/default/template/product/product.tpl on line 345Notice: Undefined index: InherentDesign in /home/****/public_html/****/system/modification/catalog/view/theme/default/template/product/product.tpl on line 345

De regels in system/modification/catalog/view/theme/default/template/product/product.tpl :
340 <?php if ($addthisData['Inherent'] == '1' && $addthisData['InherentDesign'] == '1'){ ?>
345 <?php } elseif ($addthisData['Inherent'] != '1' && $addthisData['InherentDesign'] != '1') { ?>

Ik kan er weinig van vinden. Hoe kan ik deze oplossen .....

Alvast bedank!!

Groet GJN

gjn
New member

Posts

Joined
Tue Feb 24, 2015 4:52 am

Post by victorj » Sat Nov 24, 2018 7:13 am

schakel je modificaties 1 voor 1 uit tot de fout verdwijnt.
Je weet dan welke modificatie het probleem veroorzaakt en kun j met de maker contact opnemen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by gjn » Mon Nov 26, 2018 4:47 pm

Bedankt het is al gelukt. Blijkt via ftp niet helemaal goed te gaan met overdrachten. Modules 1 voor 1 uitgeschakeld en weer opnieuw ingezet.

gjn
New member

Posts

Joined
Tue Feb 24, 2015 4:52 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 95 guests