Post by hansdijkerman » Thu Feb 01, 2018 9:04 pm

Omdat ik veel exporteer ben ik verplicht het btw nummer van de klant op de factuur te vermelden, in mijn oude webshop had ik dit ook, al die custom velden is leuk maar heb je niets aan als deze niet op de factuur vermeld worden.

telefoonnummer en e-mailadres heb ik weer terug op de factuur gebracht, maar BTW lukt mij nog niet.

ik heb nu geprobeerd het veld fax te gaan gebruiken voor BTW ook di lukt mij niet om deze vermemeld te krijgen (krijg dan een foutmelding te zien)

terwijl telefoon fax en email in de zelfde kolom in de database staan.

Wie kan mij hierbij helpen


Tevens had ik in mijn oude versie een koppeling naar Yuki boekhouding versie 1.5??? deze zou ik ook weer graag willen in versie 2 en 3
Wie kan mij daar bij helpen.

Newbie

Posts

Joined
Thu Jan 18, 2018 4:13 am

Post by victorj » Fri Feb 02, 2018 3:17 am

Al je prf invoice pro gebruikt, maakje ten eerste uiters proffesionele facturen, deze kun je ook via mail laten verzenden en je kunt alle custom velden selecteren die je op de factuur wilt hebben.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by hansdijkerman » Fri Feb 02, 2018 5:17 am

victorj

Pdf heb ik al, maar dat was niet de vraag,
Dus beetje onnodig dit soort antwoorden.

Newbie

Posts

Joined
Thu Jan 18, 2018 4:13 am

Post by victorj » Fri Feb 02, 2018 5:28 am

Nou minder overbodig als dat je wellicht denkt.
in oc 2 met de zelf te maken velden voor btw nummer van je klant, krijg je met geen enkele mogelijkheid op de factuur, althans niet zonder ergens het nodige in de core te verbouwen dan wel een mod hiervoor te zoeken.
zet je de standaard factuur met eenmod om naar pdf dan veranderd dat er niets aan.

met de extensie die ik aangaf en die helemaal onafhankelijk van de factuur optie in oc werkt, maak je facturen aan in je eigen layout.
Dit is een zeer uitgebreide module met heel veel mogelijkheden, in deze module heb je ook de optie om alle extra velden die je hebt aangemaakt op de factuur dan wel ja dan wel nee toe te voegen, dus ook een btw nummer veld kun je toevoegen.

heb je trouwens ook een pm gestuurd

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by hansdijkerman » Fri Feb 02, 2018 5:46 am

Nogmaals bedankt, lees voortaan goed de vraag.

Ik gebruikt al die plugin, maar nogmaals dat was niet de vraag.

Ik zie dat veel mensen de zelfde vraag stellen en allen onnozele antwoorden krijgen als gebruik de custom velden (die niet terug te vinden zijn op de factuur)
Maar inmiddels is het al opgelost door iemand die de vraag wel begrepen heeft.
Dus kan gesloten worden.

Ook de koppeling naar boekhoudtool yuki is reeds geregeld.

Newbie

Posts

Joined
Thu Jan 18, 2018 4:13 am

Post by victorj » Fri Feb 02, 2018 6:08 am

Dat je die plugin reeds gebruikte, heb je niet vermeld in je vraag, ook welke versie van oc je gebruikt is niet vermeld, en als je die plugin gebruikte, had je ook gezien in het admin gedeelte dat je daar ieder mogelijk veld gewoon had kunnen toevoegen.
een duidelijke vraag stellen met alle relevante gegevens is ook een kunst, worden er geen verdere gegevens vermeld, dan gaan we uit dat er een standaard install draait en proberen we te helpen waar we kunnen, zodat mensen wellicht voor elkaar krijgen wat ze willen.
Het gegeven antwoord was gratis, zonder enig voorbehoud met de bedoeling om je te helpen, ipv dan verdere goede informatie te geven, kom je met niets zeggende opmerkingen, beetje zonde.
als de antwoorden niet relevant voor je zijn, kun je ook op een normale manier aangeven waarom en dan helpen we je verder, maar maak niet van deze opmerkingen.
De manier waarop je antwoord zegt meer over de vragen steller als over diegene die je een antwoord gaf.
Als het forum je niet bevalt, ga dan gewoon met je beperkte vragen naar een betaalde developer die het voor je oplost.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by k2tec » Fri Feb 02, 2018 5:27 pm

Het is altijd leuk als er mensen zijn die denken dat een slecht gestelde vraag goed beantwoord kan worden.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 111 guests