Post by datucker » Sun Aug 01, 2010 3:17 pm

Hoi,

Ik heb zojuist een webshop ingericht (althans een begin ermee gemaakt). Ik ben - na heel wat gepruts met de juiste instellingen - aardig op weg (zie ook http://www.deejaywares.nl/). Alleen loop ik tegen het volgende aan:

1) Ondanks installatie van de NL-tekstbestanden, kom ik her en der in de shop nog Engelse kreten tegen. Bijvoorbeeld:
a) bij het 'kortingsbon'-gedeelte bij de afrekening (is geheel Engels). Is dit onderdeel trouwens geheel uit te schakelen?
b) In de winkelwagen rechtsboven als daarin producten zitten: View cart / Checkout
c) bij het opklikken van plaatjes (image 1 of x en 'Close or Esc').

Allemaal niet zo heel erg, maar ik vind het wel zo netjes die details ook in orde te hebben. Waar kan dat worden aangepast?

2) De producten worden per vier naast elkaar getoond met daaronder (kort gezegd) de producttitel en prijs. Bij langere titels worden deze op 2 regels geplaatst met als gevolg dat niet alle prijzen in een lijn staan. Dat oogt wat rommelig in mijn optiek. Is het niet mogelijk om de prijs altijd onderaan uitgelijnd te krijgen? Of is het mogelijk om een andere indeling te maken, bijvoorbeeld 2 producten per rij waarbij de korte productomschrijving en de prijs naast het plaatje worden geplaatst?

3) Zijn de modules 'meest gekocht' en 'aanbevolen' eenvoudig uit te schakelen?

4) Zijn er custom-modules te maken (bijvoorbeeld op de plek van 'meest gekocht') waarin een bepaald product bijvoorbeeld in de schijnwerpers wordt gezet?

Wel, vragen genoeg dus, maar desalniettemin is Opencart wel de enige OS-webshop die goed oogt.

groet,

Jarno
Last edited by datucker on Mon Aug 02, 2010 7:55 pm, edited 1 time in total.

Newbie

Posts

Joined
Sun Aug 01, 2010 3:01 pm

Post by i2Paq » Sun Aug 01, 2010 4:49 pm

1) Je hebt niet het juiste taalpakket voor deze versie.

2) Even zoeken op het NL gedeelte, er is een fix hiervoor.

3) Ja, speel eens met je Admin (kijk bij Extensies/Modules)

4) Ja, deze zijn er en kun je kopen bij fido-x, ik zie dat hij nog niet officieel gereleased is, neem dus even contact met hem op en zeg dat je van mij gehoord hebt over Featured Products en Featured Categories ;)

Ps. Neem voor een goed ogende template tegen een redelijke prijs eens contact met OCyvon2.
Dat zal je shop veel goeds doen en geeft klanten een prettiger gevoel.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by datucker » Mon Aug 02, 2010 7:56 pm

Bedankt voor het antwoord, de meeste zaken zijn nu gefixt.

De taalupdate blijft echter 'image' bij opgeklikte plaatjes vermelden. Waar kan ik dat vertalen naar 'afbeelding'?

Groet,

Jarno

Newbie

Posts

Joined
Sun Aug 01, 2010 3:01 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 199 guests