Post by esthervdwal » Mon Aug 22, 2016 3:30 pm

Ik heb sinds een week of twee/drie ineens iets geks in mijn winkel en er hebben al diverse mensen naar gekeken maar we komen er niet uit. Ik ben benieuwd of meer mensen er last van hebben.

Na zo'n drie klikken in de winkel verschijnt er een reclame pop-up. Maar 1 keer per 24 uur per browser en het is bijna niet traceerbaar op die manier. Blijkbaar zit er ergens een lek of hack in een plugin maar ik heb geen idee welke want ik heb niets nieuws geïnstalleerd.

Zijn er meer die hier last van hebben? Of is er iemand die zou kunnen helpen dit te traceren en op te lossen?
Ik heb een screenshot bij het bericht gedaan.

NB: Onze computer is niet gehackt of virus of iets dergelijks al die opties zijn al onderzocht en uitgesloten...

Attachments

pop-up-voorbeeld.jpg

screenshot van pop-up en webwinkel op achtergrond. - pop-up-voorbeeld.jpg (1.16 MiB) Viewed 4429 times

New member

Post by victorj » Mon Aug 22, 2016 10:30 pm

dat word de grote zoektocht.
Ik kreeg ook een reclame scherm in beeld.
Wil je dit oplossen, dan zit er niets anders op als nauwkeurig alle bestanden met elkaar te vergelijken tov de originele bestanden.

Drop maar een PM, ik wil me er wel eens over buigen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by esthervdwal » Tue Aug 23, 2016 12:55 am

Ik stuur je even pm, dankjewel!

New member

Post by Jaap » Tue Aug 23, 2016 10:15 pm

Er bestaan programmaatjes die snel twee bestanden kunnen vergelijken op verschillen en deze aangeven.

Dat bespaart enig leesplezier :joker:

Active Member

Location - the Netherlands