Post by Willem » Sun Dec 27, 2015 9:50 pm

Hoi allemaal,

Wie kan me helpen of me een zetje in de juiste richting geven om een paar foutmeldingen te achterhalen.
De shop draait al vanaf 2012 eigenlijk probleemloos. Draait nu op versie 1.5.5.1. met een paar extra's en vgmod geïnstalleerd. Begin vorige week een nieuw template geïnstalleerd (zonder aanpassing van of overschrijven van bestaande bestanden). Alle cache geleegd en zonder problemen operationeel.

En sinds vandaag krijg ik dus een foutmelding als ik een subcategorie in het menu aanklik:
2015-12-27 14:29:16 - PHP Notice: Undefined variable: result in /vqmod/vqcache/vq2-catalog_controller_product_category.php on line 217

Klik ik in de menubalk op een hoofdcategorie krijg ik deze fout:
2015-12-27 14:32:14 - PHP Notice: Undefined variable: image in /vqmod/vqcache/vq2-catalog_controller_product_category.php on line 198

Deze melding krijg ik ook in de default template, vqmods stuk voor stuk uitgeschakeld maar geen resultaat. Iemand misschien een idee?

New member

Posts

Joined
Sun Feb 05, 2012 11:11 pm

Post by i2Paq » Mon Dec 28, 2015 1:11 am

Heb je na het uitschakelen van je vQmods ook je vQmod cache geleegd?

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by Willem » Mon Dec 28, 2015 2:01 am

Hoi i2Paq,

Ja, die les heb ik wel geleerd in de afgelopen jaren!

New member

Posts

Joined
Sun Feb 05, 2012 11:11 pm

Post by victorj » Mon Dec 28, 2015 6:12 am

Heb je de map system/cache ook geleegd ?

Kijk eens goed hoe je nieuwe template in elkaar is gezet, maakt deze gebruik van taal bestanden, en zo ja heb je die aangepast naar nl en in de nl map gezet.
maakt deze gebruik van vqmod ?

Heb je naast de errors in vqmod ook aanvullende fouten in je fouten logboek staan ?

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 196 guests