Post by marnixk77 » Sat May 30, 2015 5:26 pm

ik ben een webshop aan het vullen, maar als ik in de admin sectie nu bij een artikel gerelateerde producten wil toevoegen dan zoekt ie alleen maar op het begin van het ingevoerde artikel.

Als ik bijv. een helm of iets wil toevoegen dan wil ik graag op helm zoeken, maar de meeste helm omschrijvingen beginnen niet met helm maar met bv het merk, bv merka helm type. iemand een oplossing om dan toch op helm te kunnen zoeken ?

Newbie

Post by psxgamer » Sun May 31, 2015 5:33 am

Welke versie van OC gebruik je. Er is een extentie beschikbaar om dat terug te doen zoals in een oudere versie van Opencart waar je gewoon kon filteren op een categorie en daar dan de gewenste producten selecteren. Die gebruik ik al lang maar heb nog wel steeds OC 1.5.4.1. Denk niet dat die extentie compatibel is met OC 2.0

Andere optie is dat je uw productnaam ander invult zijnde eerst "helm" dan pas het merk.

Active Member

Post by marnixk77 » Sun May 31, 2015 5:16 pm

Heb het inmiddels gevonden. Er is een aanpassing van de model file voor nodig. Heb daar een extensie/mod voor gemaakt, zodat je bv bij de voorbeeld producten ook gewoon op EOS kunt zoeken en niet Canon EOS hoeft in te vullen.

Extensie is van mijn blog te downloaden. Heb deze alleen getest om versie 2.0.2.0

Newbie