Post by Topsecret » Thu Nov 06, 2014 4:06 am

Beste medegebruikers,

Ik wilde zojuist inloggen maar ik krijg nu deze melding op het inlogscherm:
Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 65428 of 65535 bytes in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php on line 49
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php:49) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/system/library/session.php on line 11

Na het inloggen krijg ik deze melding:
Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 65428 of 65535 bytes in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php on line 49
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php:49) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php:49) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/admin/index.php:49) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

Store front krijgt deze melding.
Alles dat in welkom stond is verdwenen.
Notice: unserialize() [function.unserialize]: Error at offset 65428 of 65535 bytes in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php on line 65
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php:65) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/system/library/session.php on line 11Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php:65) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/system/library/session.php on line 11Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php:65) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php on line 177Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/index.php:65) in /home/topsecr1/domains/topsecretco.com/public_html/system/library/currency.php on line 45

Wat kan ik er tegen / aan doen???

MVG
Fred

Kind regards,
Fred

Image

Active Member

Post by psxgamer » Thu Nov 06, 2014 6:44 am

Heb je al contact genomen met uw hoster? In alle gevallen dat ik een probleem had kon mij hosting dit zonder veel problemen oplossen.

Active Member

Post by Topsecret » Thu Nov 06, 2014 6:50 am

Bovenstaande heeft meer met een database probleem te maken.

De meldingen heb ik nu niet meer, maar mijn menubalk is naar zijn grootje.
printscreen-topsecret.jpg

printscreen-topsecret.jpg (99.88 KiB) Viewed 297 times

Zo was het ooit....

En zo is het nu: http://www.topsecretco.com

Kind regards,
Fred

Image

Active Member

Post by Topsecret » Thu Nov 06, 2014 2:52 pm

Het gebeuren is opgelost.

Het probleem was dat de DB os_setting op een een of andere manier is gecrasht.
Deze opnieuw geladen.

VQMOD gewist en opnieuw geïnstalleerd.
Het gaat weer als een speer.

http://www.topsecretco.com

Kind regards,
Fred

Image

Active Member