Post by Meriam B. » Sun Dec 08, 2013 8:33 pm

Hoi hoi,

Als de klant het contactformulier op de website invult, komt de email niet aan in de mailbox.....
Nu wil ik sowieso dat formulier van de website afhalen, omdat ik een informatiepagina "neem contact op" beter vind.

1. Hoe haal ik het formulier van eraf?
2. Hoe kan ik de nieuwe informatiepagina onder het kopje "Klantenservice" krijgen? Onder het kopje "Informatie" lukt het wel, maar daar wil ik het niet hebben.
3. Ik heb een nieuwe matentabel als PNG bestand. Krijg het niet goed op de informatiepagina. Wat doe ik fout?

HELP en alvast bedankt.

Mvg

Meriam

Newbie

Post by boazklop » Mon Dec 09, 2013 11:14 pm

Geef even de link naar je website. Contactformulier kan je weghalen bij /catalog/view/theme/*jouwtheme*/template/information/contact.tpl
Dat doe ik zo even uit het hoofd dus zou een beetje kunnen afwijken. Dat bestand open je in kladblok of iets dergelijks en je zoekt naar <ul id="contact_form">
*een boel tekst*
</ul>
Als je dat weghaalt zou je formulier ook weg moeten zijn.

Voor dat 2e moeten we eerst weten hoe je website er uit ziet

En voor dat 3e moeten we weten hoe je het nu doet ;) Om een .png in te voegen druk je simpelweg op Afbeelding > Bladeren op Server > Toevoegen > Blader naar je afbeelding > Ok > selecteer de afbeelding die je zojuist hebt geupload > Dubbelklik om in te voegen

Succes!

Newbie

Post by Meriam B. » Tue Dec 10, 2013 2:19 am

Newbie

Post by boazklop » Thu Dec 12, 2013 12:39 am

Volgens mij is alles gelukt. Kan je dit bevestigen?

Newbie

Post by Meriam B. » Fri Dec 13, 2013 1:58 am

Yep.Thx.
Meriam

Newbie