Post by Jelle85 » Fri Jun 07, 2013 10:52 pm

Ik heb al even gezocht, maar kan het niet vinden, mijn engels is niet goed genoeg om te zoeken tussen de engelse delen, maar mocht iemand weten waar het daar staat is het zekers welkom!

Met mijn webshop sta ik binnenkort op een beurs en wil ik daar de klanten een 10% kortingskaart geven voor alle producten. Nu heb ik in OC wel onder verkoop -> Kortingsbonnen gevonden.
Als ik daar kijk kan ik alle categorieen aanvinken en vervolgens opslaan. Maar hij slaat de vinkjes niet op.
Als ik losse producten selecteer werkt het wel.

(kortingsbonnen staat onder besteltotalen op actief en de bon zelf ook met een geldige kortingscode)

Iemand ervaring met dit probleem?
Ik hoor graag.

Ik heb OC 1.5.4.

Building my second webshop with OC 2.1.0.2 3.0.2.0

New member

Post by Frens » Sat Jun 08, 2013 5:21 am

Zelf heb ik deze extensie hiervoor geïnstalleerd:
http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=5166

en werkt bij mij goed (getest in 1.5.4.1).

Wat me wel nog opvalt is dat klanten de bon maar 1x kunnen gebruiken ondanks dat ik een meervoudig getal heb ingevuld bij > Maximaal aantal keren per klant:
(met of zonder bovengenoemde ext.)

Active Member

Post by Jelle85 » Sun Jun 09, 2013 1:57 am

Frens wrote:Zelf heb ik deze extensie hiervoor geïnstalleerd:
http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=5166

en werkt bij mij goed (getest in 1.5.4.1).

Wat me wel nog opvalt is dat klanten de bon maar 1x kunnen gebruiken ondanks dat ik een meervoudig getal heb ingevuld bij > Maximaal aantal keren per klant:
(met of zonder bovengenoemde ext.)
Bedankt voor je reactie.
Ik heb m gedownload en in de xml map geplaatst maar krijg nu een foutmelding... HELP ??? ???

Notice: Error: Table 'peters30_oc1.oc_coupon_category' doesn't exist
Error No: 1146
SELECT * FROM oc_coupon_category WHERE coupon_id = '4' in /taartmonster.nl/public_html/shop/system/database/mysql.php on line 49

Building my second webshop with OC 2.1.0.2 3.0.2.0

New member

Post by OCyvon2 » Tue Jun 11, 2013 4:28 pm

Misschien heb je in je database geen voorvoegsel gebruikt (oc_) of een ander voorvoegsel. Ik ken de extensie niet maar waarschijnlijk kun je dit in de xml aanpassen, oc_coupon_category aanpassen in coupon_category.
Xml van de server verwijderen en opnieuw uploaden.

OpenCartstore
Gebruikersgids (admin handleiding)

Active Member

Location - Zaandam, The Netherlands

Post by Frens » Tue Jun 11, 2013 6:34 pm

Ik denk dat dit een goed tip is van OCyvon2 !

Ik heb 2 test versies , op een werkte het ook niet dus heb ik nu ff wat geprobeerd (met een prefix oc_ ervoor)
De andere zonder prefix werkte dus wel goed.

Ik heb alle tekst in xml file > coupon_category vervangen door > oc_coupon_category
In het begin wou het niet echt werken maar toen ik de originele code weer in xml file had teruggezet (dus weer zonder prefix ) werkte het !???? ???

Verder vond ik dit nog, al kan ik dat nu niet meer zelf testen
http://fixbug.in/forum/43-opencart/841- ... n-opencart

Active Member