Hej
Jag skulle behöva skapa en popup ruta som laddas innan man kommer in på själva huvudsidan.
I popuprutan ska man välja Privatperson eller Företag och sedan skickas till rätt butik (Har två)
Jag har en butik med visad moms för företagskunder och en butik med ink moms för privatpersoner
Har testat CR2 Landing Page Pro men får inte till det och den rutan kan man ju bara stänga ner,.....
Jag vill ha det ungefär som www.Dustin.se
Snälla någon hjälp med detta
Hi
I would need to create a popup window that loads before entering on the main page.
In the pop-up box should you choose Individual or Business and then sent to the right store (Has Two)
I have a shop with displayed VAT for corporate customers and a store with ink tax for individuals
Have tried CR2 Landing Page Pro but dont get to it and the box, one can just shut down, .....
I want it like www.Dustin.se
Please someone help with this
Vet inte om du kommer se detta men gör ett försök,
Detta du är ute efter är ganska enkelt, det finns 2 alternativ:
1. Du kör ett javascript med en inbäddad div som dyker upp, detta får du leta efter själv i och med att jag inte har så stor kunskap inom denna delen.
2. Du kör en enkel indexfil i html i rooten på din ftp. Alltså att du har 2 mappar där dina respektive shoppar finns, och så innan dem så lägger du enkelt in en snygg html-sida där du bara länkar till respektive mapp. I detta kan du bland annat köra en snygg bakgrund så det ser ut som att sajten är bakom popuprutan.
Detta du är ute efter är ganska enkelt, det finns 2 alternativ:
1. Du kör ett javascript med en inbäddad div som dyker upp, detta får du leta efter själv i och med att jag inte har så stor kunskap inom denna delen.
2. Du kör en enkel indexfil i html i rooten på din ftp. Alltså att du har 2 mappar där dina respektive shoppar finns, och så innan dem så lägger du enkelt in en snygg html-sida där du bara länkar till respektive mapp. I detta kan du bland annat köra en snygg bakgrund så det ser ut som att sajten är bakom popuprutan.
Webbutveckling, Sökmotoroptimering, E-handel, Mobilskal, Tillbehör för surfplattor och tillbehör för mobiler
Finns en färdig modul som gör ungefär det du är ute efter och mycket mer.
Möjligtvis måste man lägga till stöd för "val av kundgrupp" så att det funkar med privat/Företag.
http://www.shinewebb.se/extensions/modu ... tion-popup
Möjligtvis måste man lägga till stöd för "val av kundgrupp" så att det funkar med privat/Företag.
http://www.shinewebb.se/extensions/modu ... tion-popup
OpenCart extension and templates developer. Working for Shine Webb AB in Sweden. Feel free to PM/contact me if you are in need of an extension or a template.