Post by michael2820 » Wed Jan 11, 2017 8:22 pm

Jeg har bedt moderatorer og Opencart Ltd om at omdøbe det norske forum til dansk/norsk for nogle uger siden. INTET hørt. Jeg opfordrer alle danskere til at skrive her i dette norske forum , hvis du har lyst. Jeg vil forsøge mit bedste over i hvert fald de næste måneder at deltage.

Jeg har brugt Opencart siden 2011 og har sammenlignet med Prestashop, men jeg kan betjene Opencart hurtigere end Prestashop, så derfor bliver jeg med Opencart. Der er et hav af moduler og såkaldte udvidelser, det gælder bare om at finde det rigtige til det, man har brug for - og det kan tage ret lang tid, så derfor er et forum smart.

Jeg har været ret aktiv de seneste uger og bl.a. skrevet om, hvordan jeg bruger Opencart - på eng. ganske vist, så får du en fornemmelse af mine erfaringer.

Jeg googlede "Powered by Opencart" og fandt en del shops. Jeg skrev til 'de pæneste' og opfordrede til at deltage her. MEGET få tilbagemeldinger. Jeg vil forsøge at finde opencart shops, der tilsyneladende trænger til hjælp ;-)

--- please reply only with verified data, that is: no 'I think', 'maybe' etc. ---


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Sun May 15, 2011 8:16 pm
Location - Denmark ver. 2.1.0.2

Post by kimnj » Sat Feb 04, 2017 4:46 pm

Mon ikke mange af os har skrevet i de engelske fora ligesom du selv - det var i hvert fald, hvad jeg gjorde, dengang jeg startede med Opencart. Chancen for at få hurtig hjælp er vist større der …

Med venlig hilsen

Kim N. Jensen.

Newbie

Posts

Joined
Mon Dec 26, 2011 12:31 am

Post by michael2820 » Mon Feb 20, 2017 4:50 am

korrekt, men det handler ikke kun om at FÅ hjælp, men også om at GIVE og visse ting er kun relevante for os danskere, som bor i Danmark.

--- please reply only with verified data, that is: no 'I think', 'maybe' etc. ---


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Sun May 15, 2011 8:16 pm
Location - Denmark ver. 2.1.0.2
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests