Post by kjegraft » Sun Jun 23, 2013 6:53 am

Jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å legge til nye brukere og frakt metoder. Jeg har sjekket at de filene som de refererer til at de er skrivbare og har full åpning, men det hjelper ikke. Jeg har installert hele nettbutikken på nytt for å se om det hjelper. Det hjelper en liten stund, så får jeg samme problemet på nytt.

Denne får jeg når jeg skal opprette bruker:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ostergga/public_html/admin/language/norsk/user/user_group.php:1) in /home/ostergga/public_html/system/engine/controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/ostergga/public_html/admin/language/norsk/user/user_group.php:1) in /home/ostergga/public_html/system/engine/controller.php on line 29

Denne er når jeg skal fikse fraktmetoder:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/xxxxxxx/public_html/admin/language/norsk/shipping/weight.php:1) in /home/xxxxxx/public_html/system/engine/controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/xxxxxx/public_html/admin/language/norsk/shipping/weight.php:1) in /home/xxxxxx/public_html/system/engine/controller.php on line 29

Når disse feilmeldingene er her også så fungere ikke brukeren som jeg har opprettet eller frakt metodene.
Er det noen her inne som kan hjelpe meg?

Newbie

Post by John1965 » Thu Sep 19, 2013 5:16 pm

har samme feilen

Newbie