Post by fsas » Mon Apr 20, 2015 11:06 pm

Dag

Om OC te leren kennen ben ik een eigen thema aan het maken. Ik heb daartoe de basis-dir-structuur van het default-thema gevolgd en de image, stylesheet en template folder aangemaakt in een eigen thema folder. Alle images en styles uit de default folder naar het nieuwe thema gekopieerd. In de templatefolder heb ik een common folder aangemaakt en daarin, in de header template, alle verwijzingen naar default gewijzigd naar de naam van mijn thema.
So far, so good. Dat werkt allemaal. Ik kan ook in die common folder de home template aanpassen en een regel die ik daar toegevoegd heb verschijnt ook netjes in beeld. Dus mijn simpele test werkt. Echter, wat ik ook doe in de stylesheet in mijn nieuwe template, het is niet zichtbaar.
Zou iemand me kunnen zeggen welk stuk code ik in de stylsheet het beste belachelijk kan wijzigen zodat het zichtbaar MOET zijn in de homepage? Op die manier kan ik checken of OC daadwerkelijk de stylesheet in mijn template pakt of dat ik ergens een verwijzing niet correct heb staan.

met dank, ANjo

New member

Post by fsas » Tue Apr 21, 2015 1:28 am

tja... bleek de cache te zijn. Daar had ik "even" (lees: enkele uren) niet aan gedacht.
opgelost.

met vriendelijke groeten, Anjo

New member