Post by ahmad.alattar » Wed Nov 20, 2013 8:59 pm

Beste allen,

Op dit moment staat in het kleine winkelwagen-blokje bovenaan, [het aantal bestelde artikelen] - [totale prijs artikelen].
Ik wil in alleen het aantal artikelen laten zien en niet de totale prijs van deze artikelen ernaast.

ik heb iets geprobeerd, maar daardoor werd elke keer na het klikken op het bestelknop geen bestel confirmation mesaage weergegeven, echter werd de artikel wel besteld, maar werd niet meteen zichtbaar in de blok in de header, daarvoor moest ik eerst het cart blok openklappen, toen werd het wel geupdate.

ik zelf denk dat ik de inhoud van die cart blok in twee plaatsen moet aanpassen:
[1] in de file die definieert hoe de inhoud eruit ziet in de 'standaard state', dus als er nog niks is betseld.
[2] in de file die de json message stuurt naar de cart div vanuit cart/add, want deze update de hele inhoud van de cart blok.

mij lukt het niet om dit te fixen en ben bang dat ik het weer kapot maak en weer opnieuw mag beginnen, kan iemand mij uit de brand helpen?

Groetjes,
Ahmad

Newbie

Posts

Joined
Tue Sep 17, 2013 8:22 pm

Post by ahmad.alattar » Wed Nov 20, 2013 9:27 pm

Ik heb [1] kunnen oplossen, dus dat standaard geen prijs laten zien in de cart blok, deed ik als volgt:

in file /catalog/view/theme/bt_topwear/template/[theme]/cart.tpl

replace this

<a><span id="cart-total"><?php echo $text_items; ?></span></a></div>

by this

<?php
$arr = explode("-", $text_items);
?>
<a><span id="cart-total"><?php echo $arr[0]; ?></span></a></div>

maar nu nog als ik op bestel klik, dan komt de prijs weer terug in de SPAN te staan.

Newbie

Posts

Joined
Tue Sep 17, 2013 8:22 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests