Post by NickAltena » Wed May 08, 2013 7:25 pm

Hallo allen,
Zowel boven als onderin de pagina staat het verlanglijst knopje.
Boven naast de home knop/winkelwagen/afrekenen enz.enz.... en onderin onder het "mijn account" gedeelte.
Deze wil ik beide verwijderen (en eventueel de andere hierboven genoemde onderdelen daarin ook).
Het is voorlopig nog even niet de bedoeling dat men in kan loggen of bestellingen kan doen dus die knoppen willen we voorlopig eigenlijk niet in beeld.
Maar ik zie nergens hoe je dit moet uitschakelen of dat dat sowieso wel kan ? (zoekfunctie leverde niets op)
Is dit theme afhankelijk ofwel moet ik dat in het theme bestand aanpassen ? of zit er toch ergens in opencart en mogelijkheid die bijv. het "mijn account" functie en de boven header aan te passen door middel van eenvoudig een onderdeel aan of uit schakelen ?
Ben nog een beetje leek in de opencart software, kan wel overal bij en niet bang iets te proberen te veranderen dus hoor graag alle mogelijkheden.
Bij voorbaat dank voor de reacties,
Nick

Newbie

Post by victorj » Wed May 08, 2013 8:37 pm

er zijn themes waar je alles via het theme menu kunt aan en uitzetten.
je kunt ook gaan zoeken in de extensions

zoek op wishlist en genoeg gratis extensies die dit oplossen.
hetzelfde geld voor de inlog ed
voordeel is dat als je het wel wilt zet je de extensie uit en het is weer origineel

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Eigen productie en snelle levering.
https://123-deurrubbers.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by NickAltena » Thu Feb 20, 2014 7:46 pm

Sorry voor de late reactie, maar alsnog bedankt voor het antwoord.
Inmiddels heb ik OpenSHop over de Opencart heen gezet die een groot gedeelte van de wensen oplost omdat ik er een hoop in uit of juist aan kan schakelen.
echter een ding blijft staan wat ik toch echt weg wil hebben...en na veelvuldige zoekpogingen vind ik hier niets over...
Onderin de balk staat nog steeds de sitemap aanklikbaar.
Dit is (voorlopig) niet de bedoeling omdat men dan alsnog in een aanmeld scherm kan komen.

Normaal is dat geen probleem natuurlijk...maar de site is nog in opbouw (wel al online) en we willen nog niet de mogelijkheid hebben dat men kan aanmelden/inloggen en dus bestellen via de site...
Heeft misschien iemand een tip waar ik hier info over kan vinden hoe ik die sitemap (voorlopig) uitschakel ? Want ik vind er niets over?

Newbie