Post by Roberto » Tue Feb 28, 2012 3:44 pm

Beste Gerrit,
Ik zit ook met steeds fouten in mijn postnl mudule.Ik werk met OC v1.5.1.3 .Ik heb alles gedaan volgens de handleiding.De maten heb ik ook aangepast naar 10x10x2 cm en gewicht heb ik van alle artikelen ook nog ingevuld.Btw staat bij mij ook aan bij postnl en ook bij in de winkel bij afrekenen ook.Omdat ik veel kleine sieraden verkoop zijn de gewichten klein.We praten over 5 tot 90gram.De maten van enveloppe heb ik de grootste aangehouden.
Probleem:
Na alles goed te hebben ingevuld volgens handleiding,pakt het systeem niet het tarief die bij dat gewicht hoort , bv 50gr= € 0.84033 (1.00 incl BTW),maar het tarief van een pakket van 5kg €5.6722 ecl.btw. en bij afrekenen wordt de btw ook niet berekend.Ik heb nu zo een beetje alle vinkje aan/uit combinatie al uitgeprobeerd met in de "winkel module" ,maar tevergeefs.Ik heb 5 test artikel ook aangemaakt met maat 10x10x2 cm en gewicht op 5 gram gehouden (totaal 5x5gr=25gr).Als ik een met de test doe ,5gr,pakt t systeem 100gr brievenbus.Doe ik alle 5items dan pakt t systeem een tarief van Pakketten van 5kg €5.67.
Weet het ook niet meer.
Ik heb gewoon nu alle tarieven van Pakketten anngepast naar een prijs van 2.50 incl om toch nog mijn verzenkosten te bereken.dat gaat wel goed.Alleen werkt de btw bereking ook niet,ondanks alle vinkje zijn aan.
Wat moet ik verder doen.Waar moeten nog meer vinkje bij of af in het hele OC pakket.Nu ten einde raad.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
www.look4jewels.nl
Gr.Roberto

Newbie

Posts

Joined
Fri Feb 17, 2012 10:03 pm

Post by Roberto » Tue Feb 28, 2012 3:46 pm

Beste Gerrit,
Ik zit ook met steeds fouten in mijn postnl mudule.Ik werk met OC v1.5.1.3 .Ik heb alles gedaan volgens de handleiding.De maten heb ik ook aangepast naar 10x10x2 cm en gewicht heb ik van alle artikelen ook nog ingevuld.Btw staat bij mij ook aan bij postnl en ook bij in de winkel bij afrekenen ook.Omdat ik veel kleine sieraden verkoop zijn de gewichten klein.We praten over 5 tot 90gram.De maten van enveloppe heb ik de grootste aangehouden.
Probleem:
Na alles goed te hebben ingevuld volgens handleiding,pakt het systeem niet het tarief die bij dat gewicht hoort , bv 50gr= € 0.84033 (1.00 incl BTW),maar het tarief van een pakket van 5kg €5.6722 ecl.btw. en bij afrekenen wordt de btw ook niet berekend.Ik heb nu zo een beetje alle vinkje aan/uit combinatie al uitgeprobeerd met in de "winkel module" ,maar tevergeefs.Ik heb 5 test artikel ook aangemaakt met maat 10x10x2 cm en gewicht op 5 gram gehouden (totaal 5x5gr=25gr).Als ik een met de test doe ,5gr,pakt t systeem 100gr brievenbus.Doe ik alle 5items dan pakt t systeem een tarief van Pakketten van 5kg €5.67.
Weet het ook niet meer.
Ik heb gewoon nu alle tarieven van de pakketten aangepast naar een prijs van 2.50 incl om toch nog mijn verzenkosten te bereken.dat gaat wel goed.Alleen werkt de btw berekening ook niet,ondanks alle vinkje zijn aan.
Wat moet ik verder doen.Waar moeten nog meer vinkje bij of af in het hele OC pakket.Nu ten einde raad.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
http://www.look4jewels.nl
Gr.Roberto

Newbie

Posts

Joined
Fri Feb 17, 2012 10:03 pm

Post by Gerrit » Tue Feb 28, 2012 3:57 pm

Roberto wrote:Beste Gerrit,
Ik zit ook met steeds fouten in mijn postnl mudule.Ik werk met OC v1.5.1.3 .Ik heb alles gedaan volgens de handleiding.De maten heb ik ook aangepast naar 10x10x2 cm en gewicht heb ik van alle artikelen ook nog ingevuld.Btw staat bij mij ook aan bij postnl en ook bij in de winkel bij afrekenen ook.Omdat ik veel kleine sieraden verkoop zijn de gewichten klein.We praten over 5 tot 90gram.De maten van enveloppe heb ik de grootste aangehouden.
Probleem:
Na alles goed te hebben ingevuld volgens handleiding,pakt het systeem niet het tarief die bij dat gewicht hoort , bv 50gr= € 0.84033 (1.00 incl BTW),maar het tarief van een pakket van 5kg €5.6722 ecl.btw. en bij afrekenen wordt de btw ook niet berekend.Ik heb nu zo een beetje alle vinkje aan/uit combinatie al uitgeprobeerd met in de "winkel module" ,maar tevergeefs.Ik heb 5 test artikel ook aangemaakt met maat 10x10x2 cm en gewicht op 5 gram gehouden (totaal 5x5gr=25gr).Als ik een met de test doe ,5gr,pakt t systeem 100gr brievenbus.Doe ik alle 5items dan pakt t systeem een tarief van Pakketten van 5kg €5.67.
Weet het ook niet meer.
Ik heb gewoon nu alle tarieven van de pakketten aangepast naar een prijs van 2.50 incl om toch nog mijn verzenkosten te bereken.dat gaat wel goed.Alleen werkt de btw berekening ook niet,ondanks alle vinkje zijn aan.
Wat moet ik verder doen.Waar moeten nog meer vinkje bij of af in het hele OC pakket.Nu ten einde raad.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
http://www.look4jewels.nl
Gr.Roberto
stuur mij even een PM ik wil wel even voor je kijken.

For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 27, 2009 9:06 pm

Post by Gerrit » Tue Feb 28, 2012 3:58 pm

Ctenshi wrote:Ik werk met versie 1.5.1.3
Net als een andere in dit topic heb ik ook het probleem dat de module niet verschijnt...zou fijn zijn als iemand daar wat voor wist of antwoorde ?

Heb ook de instructies gevolgd en de module staat ook geinstalleerd en kan er dingen in wijzigen, maar ook ik kan de rechten niet toewijzen omdat deze er niet in staan.
Stuur me even een PM als je wilt.

For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 27, 2009 9:06 pm

Post by Sander_vos » Tue Feb 28, 2012 11:07 pm

Goedemiddag,

Na de installatie van de post nl module krijg ik alleen bij de checkout de verzend optie pakketpost aangetekend. Ik heb alle opties in de module geprobeerd. het artikel ook van verschillende maten en gewichten voorzien om te kijken of er meer opties zichtbaar worden. Maar helaas. Heeft iemand een idee.

Mvg,

Sander

Newbie

Posts

Joined
Tue Feb 28, 2012 9:41 pm

Post by stapvan » Wed Feb 29, 2012 8:23 pm

Ik heb de modulle gister geinstaleerd en bij een testrun bleek hij het te doen. Daarna nog enkele bestellingen binnen gekregen maar ook de melding gehad van sommige klanten dat ze niet verder komen dan het verzend adres.

Ik heb het zelf getest en ook in kwam niet verder. Deze melding krijg ik:
2012-02-29 12:13:09 - PHP Warning: Division by zero in website/catalog/model/shipping/postnl.php on line 195

Hoe los ik dit op?

New member

Posts

Joined
Thu Dec 22, 2011 4:56 am

Post by stapvan » Tue Mar 06, 2012 3:54 pm

Heeft niemand dit zelfde probleem of een oplossing?

New member

Posts

Joined
Thu Dec 22, 2011 4:56 am

Post by EBR » Sun Mar 18, 2012 8:20 pm

Hoi Gerrit,

Dank voor deze module.
Stuit alleen op de volgende foutmelding zodra je gaat afrekenen:

Notice: Undefined variable: unit_g in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 62Notice: Undefined variable: unit_g in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 71Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 166Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 168Warning: Division by zero in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/system/library/length.php on line 38Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 172Warning: Division by zero in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/system/library/length.php on line 38Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/catalog/model/shipping/postnl.php on line 176Warning: Division by zero in /home/p33725/domains/themooseshop.eu/public_html/oss/system/library/length.php on line 38
Kies de gewenste verzendmethode.



Verzendkosten Nederland

Nederland Pakket

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Met groet,

Edwin

EBR
Newbie

Posts

Joined
Sun Mar 18, 2012 8:17 pm

Post by stapvan » Fri Apr 06, 2012 2:59 am

Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen (ook niet via prive bericht). Ik begrijp dat de module gratis is en daar ben ik je ook heel dankbaar voor maar zou het echt heel super waarderen als ik dit werkend kan krijgen.

Ik heb nog iets verder gekeken met alle verstand die ik van opencart heb (geen) maar ik kan zowel bij mijn huidige instaltie en bij een schone opencart niet meer dan 2 producten met deze optie in het winkelmandje toevoegen. Daarom bleek die het bij sommige klanten wel te doen en bij andere niet in het begin. Kun je wat met deze informatie?

Alvast bedankt. MVG, O

New member

Posts

Joined
Thu Dec 22, 2011 4:56 am

Post by Gerrit » Fri Apr 06, 2012 3:50 am

zal hier naar kijken ben erg druk met het gewone werk.

For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 27, 2009 9:06 pm

Post by Laurentius26 » Tue Apr 10, 2012 6:08 am

Beste Gerrit,
Ik ben een newby op Opencart gebied maar wilde even laten weten dat alles naar behoren werkt zo op het eerste gezicht.
Mijn shop is nog niet live maar heb wel een paar tests gedaan met een artikel van mijzelf kopen. ;D
Ik ga ook buiten Nederland (aangetekend) verkopen dus ik heb verschillende adressen geprobeerd om te controleren of de verzendkosten kloppen.

De Opencart versie die ik gebruik is 1.5.2.1

Harstikke bedankt aan alle mensen die hier aan meegewerkt hebben.

Grtz, Leo :)

User avatar
Newbie

Posts

Joined
Tue Apr 10, 2012 5:15 am

Post by Bart » Mon May 07, 2012 8:51 pm

Dag Gerrit,
In mijn winkel kwam de Post-module bij een bestelling uit Belgie uit op een bedrag van 6,80.
Bij de verzending bleek echter dat 3,40 het werkelijke porto-bedrag was.
Vervolgens ben ik de module-instellingen nog eens nagelopen.

Probleem ligt in de verpakking.
In de Bubbeltjes groot (37 gram) envelop die wij gebruiken kan ik gaan tot een dikte van bijna 3 cm.
We gebruiken Karton groot: 90 gram als verzending in bubbeltjes enveloppe te dik wordt voor brievenbuspost.
Wat denk je? Is er nog een extra optie mogelijk in de verpakkingen?

Ik kan het probleem ook oplossen door de dikte van mijn producten kunstmatig dunner te maken in de webwinkel-maten. Maar dat zou een kunstmatige oplossing zijn.

New member

Posts

Joined
Tue Feb 14, 2012 6:49 pm

Post by Gerrit » Mon May 07, 2012 9:08 pm

In model/shipping/postnl.php moet je even zoeken naar:

Code: Select all

			$lbox = $this->config->get('postnl_letterbox');
Hieronder staan een aantal enveloppes, deze kan je aanpassen naar eigen behoefte.

Je kan er nog geen opties bij maken. Dat zit nog in de planning.

G.

For modelcars cars see my OC 3.0.2.0 shop: http://www.gbcars.nl/
For Wooden Toys see my 2.3.0.2 shop: https://www.dehoutentreinenwinkel.nl/


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 27, 2009 9:06 pm

Post by claudiaaxx » Mon May 28, 2012 4:13 am

Hoi,

Wat super uitgelged! bedankt...

Maar ik loop nog tegen één probleempje aan.. ik heb alle punten in je handleiding opgevolgd en ingevuld..
Als ik nu op mn site kijk en ik bestel zeg maar het product, zodat die in mijn winkelwagen komt..
Dan ga ik naar afrekenen, maar als ik dan bij stap 4 verzendmethode wil aangeven, dan geeft die een foutmelding

Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 62Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 66Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 166Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 168Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 172Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 176
Kies de gewenste verzendmethode.

Ik heb het gevoel, dat ik gewoon een ding mis.. maar ik kom er niet uit...

Onder de foutmelding wordt wel pakket getoond van 6.75.. dat is het enigste

heb je hier misschien een oplossing voor?

Verder had ik nog een vraagje .. als in naar winkelwagen ga.. staat er: Wilt u uw kortingsbon of spaarpunten gebruiken, of uw verzendkosten bereken? Maak dan de door uw gewenste keuze(s)

Als ik dan op verzendkosten berekenen doe en ik vul provincie en postcode in dan gaat die wel laden, maar er wordt niets berekent..

Heb je hier misschien ook een oplossing voor?

Newbie

Posts

Joined
Mon May 28, 2012 4:10 am

Post by Pietje » Thu May 31, 2012 8:44 pm

claudiaaxx wrote:Hoi,

Wat super uitgelged! bedankt...

Maar ik loop nog tegen één probleempje aan.. ik heb alle punten in je handleiding opgevolgd en ingevuld..
Als ik nu op mn site kijk en ik bestel zeg maar het product, zodat die in mijn winkelwagen komt..
Dan ga ik naar afrekenen, maar als ik dan bij stap 4 verzendmethode wil aangeven, dan geeft die een foutmelding

Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 62Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 66Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 166Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 168Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 172Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 176
Kies de gewenste verzendmethode.

Ik heb het gevoel, dat ik gewoon een ding mis.. maar ik kom er niet uit...

Onder de foutmelding wordt wel pakket getoond van 6.75.. dat is het enigste

heb je hier misschien een oplossing voor?

Verder had ik nog een vraagje .. als in naar winkelwagen ga.. staat er: Wilt u uw kortingsbon of spaarpunten gebruiken, of uw verzendkosten bereken? Maak dan de door uw gewenste keuze(s)

Als ik dan op verzendkosten berekenen doe en ik vul provincie en postcode in dan gaat die wel laden, maar er wordt niets berekent..

Heb je hier misschien ook een oplossing voor?
Ik heb de module aan de praat gekregen op 1.5.2.1. De undefined variable meldingen komen volgens mij (ik ben echt maar een amateur programmeurtje) door de versie PHP waar jouw shop op draait. Dit zal een versie zijn van 5.3 of hoger. Als ik het goed begrijp moet je tegenwoordig eerst controleren of de variabelen bestaan voordat je ze ongestraft mag gebruiken.

Ik heb mijn postnl.php aangepast zodat hij controleert of ze bestaan (if isset(bladibla)).
Ik plaats het aangepaste bestand hier, maar let wel op dat dit volledig op eigen risico is! Mogelijk heb ik niet eens dit op alle plekken aangepast, want ik heb in mijn shop zéér beperkte verzendmogelijkheden (andere EU regio's e.d. staan uit). Dus mogelijk dat er bij sommige adressen nog steeds deze notice's getoond worden.

Als een echte programmeur dit bestand verder kan aanpassen, dan neem ik de aangepaste versie ook graag mee! :)

Je geeft ook aan dat de berekening van de verzendkosten in de winkelwagen niet werkt. Mogelijk wordt dat ook veroorzaakt door een dergelijke notice waardoor de prijs misschien die "buiten beeld" gedrukt wordt. Bij mij werkt dat (nu) in ieder geval wel. Ik weet even niet meer of ik op de winkelwagen-pagina ook wijzigingen heb moeten aanbrengen...

edit: dit is dus de postnl.php in catalog\model\shipping

Attachments


Newbie

Posts

Joined
Sat Apr 30, 2011 4:53 pm

Post by claudiaaxx » Thu May 31, 2012 11:29 pm

Pietje wrote:
claudiaaxx wrote:Hoi,

Wat super uitgelged! bedankt...

Maar ik loop nog tegen één probleempje aan.. ik heb alle punten in je handleiding opgevolgd en ingevuld..
Als ik nu op mn site kijk en ik bestel zeg maar het product, zodat die in mijn winkelwagen komt..
Dan ga ik naar afrekenen, maar als ik dan bij stap 4 verzendmethode wil aangeven, dan geeft die een foutmelding

Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 62Notice: Undefined variable: unit_g in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 66Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 166Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 168Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 172Notice: Undefined variable: unit_mm in /home/dierenworld.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 176
Kies de gewenste verzendmethode.

Ik heb het gevoel, dat ik gewoon een ding mis.. maar ik kom er niet uit...

Onder de foutmelding wordt wel pakket getoond van 6.75.. dat is het enigste

heb je hier misschien een oplossing voor?

Verder had ik nog een vraagje .. als in naar winkelwagen ga.. staat er: Wilt u uw kortingsbon of spaarpunten gebruiken, of uw verzendkosten bereken? Maak dan de door uw gewenste keuze(s)

Als ik dan op verzendkosten berekenen doe en ik vul provincie en postcode in dan gaat die wel laden, maar er wordt niets berekent..

Heb je hier misschien ook een oplossing voor?
Ik heb de module aan de praat gekregen op 1.5.2.1. De undefined variable meldingen komen volgens mij (ik ben echt maar een amateur programmeurtje) door de versie PHP waar jouw shop op draait. Dit zal een versie zijn van 5.3 of hoger. Als ik het goed begrijp moet je tegenwoordig eerst controleren of de variabelen bestaan voordat je ze ongestraft mag gebruiken.

Ik heb mijn postnl.php aangepast zodat hij controleert of ze bestaan (if isset(bladibla)).
Ik plaats het aangepaste bestand hier, maar let wel op dat dit volledig op eigen risico is! Mogelijk heb ik niet eens dit op alle plekken aangepast, want ik heb in mijn shop zéér beperkte verzendmogelijkheden (andere EU regio's e.d. staan uit). Dus mogelijk dat er bij sommige adressen nog steeds deze notice's getoond worden.

Als een echte programmeur dit bestand verder kan aanpassen, dan neem ik de aangepaste versie ook graag mee! :)

Je geeft ook aan dat de berekening van de verzendkosten in de winkelwagen niet werkt. Mogelijk wordt dat ook veroorzaakt door een dergelijke notice waardoor de prijs misschien die "buiten beeld" gedrukt wordt. Bij mij werkt dat (nu) in ieder geval wel. Ik weet even niet meer of ik op de winkelwagen-pagina ook wijzigingen heb moeten aanbrengen...

edit: dit is dus de postnl.php in catalog\model\shipping

Hee super bedankt.. ik heb hem toegevoegd.. maar nu krijg ik deze fout:

Verzendmethode

Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 728Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 728Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 784Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 784Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 839Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 839Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 865Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 875Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 885Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 889Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 894Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 894Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 981Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 1068
Kies de gewenste verzendmethode.



Verzendkosten Nederland
Uw bestelling heeft geen gewicht of het weegt 0 gram.



Voglens mij doe ik nu iets niet goed met het gewicht?

Newbie

Posts

Joined
Mon May 28, 2012 4:10 am

Post by Pietje » Fri Jun 01, 2012 5:15 am

claudiaaxx wrote:Hee super bedankt.. ik heb hem toegevoegd.. maar nu krijg ik deze fout:

Verzendmethode

Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 728Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 728Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 784Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 784Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 839Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 839Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 865Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 875Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 885Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 889Notice: Undefined variable: show_weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 894Notice: Undefined variable: kg in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 894Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 981Notice: Undefined variable: weight in /home/stalbosman.nl/public_html/webwinkel/catalog/model/shipping/postnl.php on line 1068
Kies de gewenste verzendmethode.



Verzendkosten Nederland
Uw bestelling heeft geen gewicht of het weegt 0 gram.



Voglens mij doe ik nu iets niet goed met het gewicht?
Ik heb in de admin bij de postnl-module ingesteld dat hij géén gewicht moet laten zien. Tabblad Algemeen/Instellingen. Ik vermoed dat dan in ieder geval de undefined notices weg zullen zijn. Tenzij je per se wilt dat het gewicht wel getoond wordt, dan zul je de postnl.php verder moeten (laten) aanpassen.

J moet als eerste, als je dat nog niet gedaan hebt, in de admin bij Configuratie => Internationaal => Gewichts-eenheden je gewichtseenheid toevoegen.
Naam: Gram
Eenheid: g
Waarde: 1.00000

Daarna kun je per product aangeven wat het gewicht is via de admin. Hetzelfde geldt overigens ook voor de lengte-eenheden.

Newbie

Posts

Joined
Sat Apr 30, 2011 4:53 pm

Post by expanism » Sat Jun 02, 2012 1:31 pm

Bedankt Gerrit voor deze onmisbare module!
Werkt de module ook met OC 1.5.3.1?

New member

Posts

Joined
Fri Sep 30, 2011 8:43 pm

Post by fmrailroading » Tue Jun 12, 2012 4:56 pm

Hallo,

Is er de mogelijkheid om deze module om te zetten voor België?

Ik ben aan het proberen om deze om te zetten voor BPOST en TNT Pakketservice België
Tot nu toe lukt het wel, het is eigenlijk maar een kwestie van de mogelijkheden van belgie in zetten en die van nederland aan passen of verwijderen.

Brievenpost van Nederland wordt dan BPOST
Dan heb je nog Kilopost die wordt er extra bijgezet
TNT wordt dan aangepast aan de eigenschappen die je in belgie kunt krijgen.

Tips zijn altijd welkom en laat je niet tegenhouden om zelf te proberen.
De best werkende module wordt dan natuurlijk gebruikt he.

Groetjes frank

Newbie

Posts

Joined
Mon Jun 11, 2012 2:17 pm

Post by vogeltje43 » Wed Jun 27, 2012 3:07 am

Hallo
Heb de module geinstalleerd maar er gaat iets nog niet goed.
Hij blijft maar pakketpost aangeven dwz hij neemt niet het juiste gewicht.
Na berekenen staat er 0.3 gram €10.00 ,die tien euro staat bij pakketpost verder nergens.
( zie nu net dat dit boven aan staat echter zie ik geen oplossing bij deze vraag van Roberto » Tue Feb 28, 2012 7:44 am)
Wat gaat er niet goed. Ik gebruik Versie 1.5.3.1
Alvast bedankt

Newbie

Posts

Joined
Fri Dec 10, 2010 7:52 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests