Post by seagull » Wed Dec 26, 2018 3:51 am

Bij de speciale aanbiedingen geef je b.v. in "geldig van 17/12/2018 tot 31/12/2018". Dit is zichtbaar in de admin. backend, maar niet voor de klant.
In mijn zoektocht naar een oplossing kwam ik allerlei geavanceerde mogelijkheden met teller tegen. Geen enkele functioneert echter in de combinatie OC 1.5.4.1 en Shoppica 2. De mogelijke oplossing hoeft wat mij betreft niet moeilijk of geavanceerd te zijn, maar gewoon simpel voor de klant zichtbaar (is mijn weten zelfs in België verplicht).
Wie kent een dergelijk module/extensie of weet een oplossing.

OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).


User avatar
New member

Posts

Joined
Mon Feb 20, 2012 10:32 pm
Location - Zuid Nederland

Post by victorj » Wed Dec 26, 2018 7:42 am

Net even gekeken in een standaard 1.5.4.1 winkel.
een special price wordt wel weer gegeven, maar zonder datum.

wel een mod gevonden die de datum toevoegd

https://www.opencart.com/index.php?rout ... load_id=29

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by seagull » Thu Dec 27, 2018 10:22 pm

Het probleem is in dit geval ook weer het thema Shoppica 2, waardoor allerlei modules en vqmods op dit gebied aangepast moeten worden. Dus ook voordat je iets extra's koopt eerst de developer vragen of de module/extensie/vqmod samenwerkt met stoppica 2.

OpenCart 1.5.4.1 in a multishop configuration (as theme Shoppica2) with a lot of vqmods and further improvements . The last months I am busy with an OC 3.0.3.2 configuration (and now without the Stoppica 2 theme).


User avatar
New member

Posts

Joined
Mon Feb 20, 2012 10:32 pm
Location - Zuid Nederland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests