Post by melcarthus » Mon Aug 18, 2014 3:19 pm

Hallo Ik gebruik OC 1.5.6.4 en een extensie SuperCheckout Pro van velocity software. Nu wordt ook Mollie payment module gebruikt op de shop, helaas gaan deze twee echter niet samen. En de meeste developers van andere checkout modules kunnen mij niks vertellen over de compatibiliteit.

Mijn vraag is of anderen hier een shop hebben draaien met mollie en een goede one page checkout module. Voordat ik geld uit ga geven, Jullie mening wordt erg gewaardeerd!

Groeten,

Tim

Newbie

Post by melcarthus » Mon Aug 18, 2014 4:07 pm

Ok, ik heb het antwoord gevonden op mijn vraag en post het hier voor mensen die ook zoekende zijn. Er is een checkout extensie die een fix heeft geschreven voor mollie.

Je kan deze hier vinden.

https://www.opencart.com/index.php?rout ... _id=506889

Newbie

Post by Damsho » Sun Sep 14, 2014 5:29 pm

Ik ben hier ook naar opzoek, alleen werkt deze link niet meer. Enig idee welke module het is of een werkende link?

Newbie

Post by i2Paq » Wed Sep 17, 2014 5:58 pm

Damsho wrote:Ik ben hier ook naar opzoek, alleen werkt deze link niet meer. Enig idee welke module het is of een werkende link?
Stuur melcarthus even een PM, hij heeft de link gemaakt vanuit zijn account op de Extensions.

Vandaar dat je een login krijgt ;)

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by diederikIw » Mon Sep 22, 2014 9:49 pm

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan, al is het met een andere 1 step checkout module (Ajax Quick Checkout). Hebben jullie imiddels al een goede oplossing hiervoor?

Newbie

Post by wijncompleet » Sat Nov 08, 2014 4:35 am

Ik werk ook met deze module werkt perfect maar je moet via mollie een eerdere api gebruiken en opc heeft een path voor deze

Grt marco

New member