Post by Frens » Thu Feb 20, 2014 4:47 am

victorj wrote:even naar vqmod/cache en alle bestanden weg gooien

upload even een verse index.php naar de root, en ook de index.php van de admin.
dit is hetzelfde als vqmod opnieuw insteleren.
goede kans, dat de oude index bestanden een verkeerde link hebben ivm oude hosting.

hierna vqmod opnieuw instaleren, zodat de beide inde bestanden opnieuw geschreven worden
Bedankt het werkt weer, had mijn bericht hierboven willen aanpassen, maar per ongeluk verwijderd.

Ik had de vqmod map ff andere naam gegeven en weer geupload van lokaal , toen liep het weer.

Naar andere server verhuisd zonder nieuwe install, was overigens goed gegaan , wel bij dezelfde hosting.

Active Member

Post by kennyparker » Wed Apr 08, 2015 2:38 am

Beste allen,

Ben bezig met een verhuizing versie (OC 1.5.5.1 )maar loop vast nadat ik bij stap 5) de oude files heb geupload
Heb de volgende files verwijderd zoals is omschreven:

config.php
/admin/config.php

Maar krijg nu deze melding waar ik even geen raad mee weet:

Code: Select all

database($driver, $hostname, $username, $password, $database) { $file = DIR_SYSTEM . 'database/' . $driver . '.php'; $class = 'Database' . preg_replace('/[^a-zA-Z0-9]/', '', $driver); global $vqmod; $file = $vqmod->modCheck($file); if (file_exists($file)) { include_once($file); $this->registry->set(str_replace('/', '_', $driver), new $class($hostname, $username, $password, $database)); } else { trigger_error('Error: Could not load database ' . $driver . '!'); exit(); } } public function config($config) { $this->config->load($config); } public function language($language) { return $this->language->load($language); } } ?> 
Ik heb de oude database nog niet geupload via php my admin!
Moet je bij stap 5) ook de config-dist.php en de admin/config-dist.php files ook verwijderen?

Newbie

Post by victorj » Wed Apr 08, 2015 2:45 am

je hebt de config.php toch wel verwijderd bij de backup van je site op je eigen hd, voordat je ze upload naar je nieuwe webserver, zodat de config.php die op je server staat niet overschreven wordt.

zo nee, dus die op de server verwijderd, begin bij stap 1

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland