Post by webdwaas » Tue Feb 07, 2012 5:06 am

Goedendag,

Ik ben bezig met een webshop en loop tegen 2 dingen aan en dat zijn:

Mijn logo boven in is erg groot wat ik ook doe ik krijg nergens een formaat van een logo ingesteld.

En hoe kan ik het beste zoekworden toevoegen aan de site. ik kan er nu een stuk ook 10 toevoegen en meer krijg ik niet voor elkaar. ik zou graag een flinke lijst willen hebben is iets voor?

Alvast bedankt

Newbie

Post by victorj » Tue Feb 07, 2012 5:37 am

Het logo maak je op maat met een grafisch programma en daarna upload je het via de admin.
Wil je een groot logo dan moet je aan het werk met de template en de stylesheet.css.

wat bedoel je met zoekwoorden waar wil je die invoeren er is nergens een beperking van 10 zoekwoorden.
Zoekwoorden verwerk je in de teksten bij de producten.
Schrijf goede teksten zuiver nederlands, zonder type en taalfouten en zorg dat je dar subtiel de door jouw zorgvuldig onderzochte en gekozen zoektermen in verwerkt.
verder kun je heel goed spelen door goede pagina titles bij de producten in te geven,
meta tags goed overdenken en invoeren.

En dan wachten.
Je stats programma dat iedere bezoeker, zoekmachine en iedere klik logt bekijken analyseren verbeteren.

Dat is de manier om het beter te doen als je concurentie en goede resultaten te behalen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland