Post by Eveline_2 » Sun Sep 01, 2019 1:34 am

Ik heb (denk ik) de BTW goed ingesteld in mijn winkel. Ik verkoop alleen 21% BTW goederen.

Alleen bij het totaaloverzicht staan de verzendkosten ex BTW. Ik vind dit er erg raar uitzien. Ik snap het zelf wel, ik moet immers BTW afdragen over de verzendkosten, maar klanten willen gewoon de Incl BTW zien. Ook zou ik de label namen iets duidelijker willen.

Zie bijlage:

Attachments

BTW Weergave.jpg

BTW Weergave.jpg (97.9 KiB) Viewed 1290 times


New member

Posts

Joined
Tue Aug 27, 2019 10:52 pm

Post by victorj » Sun Sep 01, 2019 6:02 am

zoals het wordt weergeven op de eerste screenshot is inderdaad geheel correct.
wil je verzendkosten incl btw weergeven, maar dan klopt je btw berekening niet meer, dan moet je bij je verzendkosten de prijs incl btw invoeren en de btw op 0% zetten, daarna de verzendkosten bij totalen verplaatsen onder de btw.

het aanpassen van de benamingen doe je heel eenvoudig in de taal bestanden.
Download de map van je taal bestanden naar je pc.
download agentransack
installeer dat op je pc.
open en zoek op het woord dat je wilt veranderen.
het programma zoekt dan alle bestanden waar dit instaat en laat je dat zien.
je kunt daarna de bestanden opzoeken op je server en aanpassen zodat ze worden weer gegeven zoals jij wilt

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Eveline_2 » Sun Sep 01, 2019 6:33 pm

Hallo victorj,

Super bedankt voor je reactie. Ik heb de woorden veranderd in de PHP bestanden. Beetje eng om te doen want ik weet niet waar deze termen nog meer gebruikt worden. Oftwewel op hoeveel plaatsen heb ik het nu aangepast... Maar goed het is niet heel ingrijpend.

Helaas klopt nu idd de BTW berekening niet meer. De BTW word nu niet meer over de verzendkosten gerekend. Dat is fout want ik moet wel degelijk BTW afdragen aan de belasting over de verzendkosten.

Dus de vraag die overblijft hoe toon ik hier de verzendkosten INCL BTW. Niet excl.

Image

New member

Posts

Joined
Tue Aug 27, 2019 10:52 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests