Post by vooralle2 » Fri Jan 27, 2017 11:17 pm

Goedemiddag ,
Ik draai al een paar jaar een webshop met opencart versie 1.5.6 dit naar alle tevredenheid en eigenlijk geen problemen gehad. Echter deze week heeft het hosting bedrijf een update gedaan naar php5.6
Ik krijg nu een tekst boven het administratie gedeelte en aan de bovenkant in de shop. Je kan wel op de webshop komen maar bestellen gaat ook niet meer. Het hosting bedrijf doet er een beetje makkelijk over maar wil de shop weer werkend hebben , dus indien mogelijk graag enige hulp. de tekst die ik te zien krijg is.
Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/vooralle2.nl/public_html/vooralle2.nl/system/database/mysql.php on line 6
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/vooralle2.nl/public_html/vooralle2.nl/system/database/mysql.php:6) in /home/vooralle2.nl/public_html/vooralle2.nl/system/library/session.php on line 11Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/vooralle2.nl/public_html/vooralle2.nl/system/database/mysql.php:6) in /home/vooralle2.nl/public_html/vooralle2.nl/system/library/session.php on line 11
Is dit vrij simpel op te lossen ? heb wel iets in het engels gezien op internet , of een update . Wie heeft er zin om eens naar te kijken. Alvast bedankt Fred

Newbie

Post by victorj » Sat Jan 28, 2017 5:00 am

Denk dat ik dat wel voor je kan oplossen.
Als je haast hebt kun je via mijn website contact opnemen, mail staat namenlijk altijd open

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Eigen productie en snelle levering.
https://123-deurrubbers.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland