Post by BMWMaX » Thu Apr 28, 2016 4:03 pm

v 2.1.0.1

Alles ingesteld bij instellingen maar een klant en ik zelf krijgen geen bericht. Het gekke is dat wat via contact op de winkel is verstuurd wel gewoon aankomt. Nieuwe klant aanmelding komt ook niet aan terwijl het wel op 'ja' staat aangevinkt.
Alles verstuurd vanuit de admin dus niet. Het komt dus ook niet aan in webmail. Anti-virus of internetbeveiliging blokkeert ook niets

Niet via php mail en ook niet met smtp instellingen.

Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen. Zolang dit niet functioneert heeft het verder gaan met opbouwen en configureren geen zin helaas.

Active Member

Posts

Joined
Sat May 21, 2011 3:24 am
Location - Grootebroek

Post by victorj » Fri Apr 29, 2016 5:37 am

wat voro mail adres gebruik je voor jezelf, domein gerelateerd, of iets als gmail

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by BMWMaX » Fri Apr 29, 2016 4:17 pm

Voor afhandeling etc gebruik ik mail via het eigen domein. Het gekke vind ik dat aanmelden nieuwe klant en contact wel werkt maar bevestiging van een bestelling weer niet.

Active Member

Posts

Joined
Sat May 21, 2011 3:24 am
Location - Grootebroek

Post by BMWMaX » Sat Apr 30, 2016 1:54 am

Vraag me niet hoe het kan maar ik heb om extra te testen in een extra opgezette shop op in een andere directory alles gekopieerd om te zien wat er mogelijk anders ging.

Niets veranderd aan wat er al was maar de eerste opzet werkte zomaar ineens zoals het hoort. Behalve dat een bestellingsmail nu steeds in tweevoud ontvangen wordt.

Active Member

Posts

Joined
Sat May 21, 2011 3:24 am
Location - Grootebroek

Post by jaapdeknaap » Thu May 05, 2016 1:53 pm

Dit is ook blijven werken nadat je de site weer op zijn originele plek hebt neergezet? Anders ga ik dit ook proberen.

De businness schoenen specialst
http://www.brogues.nl


Active Member

Posts

Joined
Mon Aug 05, 2013 6:52 am


Post by BMWMaX » Thu May 05, 2016 11:56 pm

De shop heb ik nooit verplaatst. Ik maakte er nog een naast. De eerste werkt, wat dit betreft nog steeds. Nu weer andere problemen helaas.
Ik loop nu bij de 2.0.1.1 steeds tegen hetzelfde aan als ooit bij de 1.5.x.x versie.

Active Member

Posts

Joined
Sat May 21, 2011 3:24 am
Location - Grootebroek
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests