Post by Rohol » Mon Oct 20, 2014 8:56 pm

Hoi allemaal,

Inmiddels heb ik al een aantal topics doorgelezen, maar mijn probleem is nog steeds niet verholpen. Ik heb sinds vorige week een domeinnaam met daarop OpenCart. Eigenlijk lukt alles, behalve het talenpakket installeren. Ik heb het, naar mijn idee, volgens de regeltjes gedaan. Ik heb hierbij deze site gebruikt, voor zowel de download als de informatie over hoe het moet: http://www.opencart.com/index.php?route ... nsion_id=7

Ik gebruik als FTP hulp FileZilla en heb om de taal toe te voegen dit pad gebruikt: /webspace/siteapps/OpenCart-222133/htdocs/admin/language

Vervolgens heb ik een mapje genaamd 'dutch' aangemaakt en hier de bestanden uit de gedownloade zip in gezet. Mijn pagina geeft sindsdien een foutmelding, deze is namelijk helemaal wit. Kan iemand mij misschien vertellen wat er verkeerd gaat?
Last edited by Rohol on Mon Oct 20, 2014 9:43 pm, edited 1 time in total.

Newbie

Post by i2Paq » Mon Oct 20, 2014 9:33 pm

Dan doen je echt iets niet goed.

In de zip zit een upload map met daarin een admin en een catalog map.
Deze beiden uploaden en dan in je Admin de taal toevoegen volgens de bijgeleverde readme/leesmij

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.

Global Moderator

Location - Winkel - The Netherlands

Post by amvisser » Fri Jan 16, 2015 1:29 am

Hallo Rohol,

Wellicht heb je deze informatie helemaal niet meer nodig en ben je er al lang uit. Ook ik had hetzelfde probleem als jij beschrijft en ik had alles ook volgens de voorschriften uitgevoerd.

Mijn probleem was dat ik de Default language moest aanpassen. In "Systems" --> "Settings" --> "Local" heb ik daarom de taal gewijzigd naar Nederlands. Logisch eigenlijk, maar dat wordt niet extra aangegeven in de installatievoorschriften.

Ciao

Newbie

Post by victorj » Fri Jan 16, 2015 3:32 am

Als je op je hosting kijkt, ga je met je ftp programma naar de map waar je de volgende mappen ziet.
admin
catalog
download
image
system

en dan nog wat bestanden zoals config.php, index.php

open de geunzipte map waar je taal staat.
open de map upload
hierin staan 2 mappen
admin
catalog

upload deze 2 mappen nu naar je hosting

de bestanden worden nu op de juiste plaats en in de juiste mappen gezet.

hierna inloggen in de admin en onder configuratie internationaal languages de taal nl toeveogen volgens de gebruiks aanwijzing.

open configuratie winkelisntellingen tabke locaal en zet de taal op nl

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Eigen productie en snelle levering.
https://123-deurrubbers.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland