Post by CBga » Thu Aug 21, 2014 11:29 pm

Beste leden,

Ik heb jullie help nog een keer nodig.
Ik wil de winkelwagen aanpassen. Graag wil ik bij het bevestigen van de bestelling (zie foto) de "subtotaal" regel willen verwijderen. Ook zou ik graag zien dat de verzendkosten inclusief btw worden weergeven.

Dus dat (zie foto) het totaal van de bestelling + de verzendkosten het totaalbedrag om af te rekenen vormen en dat de BTW die wordt weergeven, al inclusief dat bedrag zit.

Iemand die weet hoe dit kan? Alvast bedankt ;)

Attachments

op.png

op.png (4.78 KiB) Viewed 990 times


Newbie

Posts

Joined
Sun Feb 16, 2014 8:58 pm

Post by victorj » Fri Aug 22, 2014 3:00 am

Als je subtotaal niet wilt weergeven, zul je die uit de template moeten halen.

bij je verzendkost methode, zul je dan het totale bedrag incl btw moeten invullen en de verzendksoten op 0% btw zetten of geen btw groep toewijzen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by i2Paq » Fri Aug 22, 2014 3:57 am

victorj wrote:Als je subtotaal niet wilt weergeven, zul je die uit de template moeten halen.
Kun je toch gewoon uitzetten in je besteltotalen?
bij je verzendkost methode, zul je dan het totale bedrag incl btw moeten invullen en de verzendksoten op 0% btw zetten of geen btw groep toewijzen.
Dat mag, volgens mij, niet.

Je zult aan moeten tonen dat je BTW berekend hebt over de verzendkosten om dat weer af te dragen aan de belastingen.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by victorj » Fri Aug 22, 2014 4:10 am

als je subtotalen uitzet bij de bestel totalen gaat het helemaal mis, je mist dan de prijs van het product aanhet einde in de cart.

je hebt gelijk, je moet laten zien dat de btw ook over de verzendkosten wordt berekend.
we kunnen echter een discussie hebben of je dat in de winkelwagen moet laten zien of alleen op de factuur.
Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens trouwens.

In deze tijden mag en moet de consument weten hoeveel belasting ze betalen en waarover.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by i2Paq » Fri Aug 22, 2014 6:11 pm

victorj wrote:als je subtotalen uitzet bij de bestel totalen gaat het helemaal mis, je mist dan de prijs van het product aanhet einde in de cart.
O, ja, je hebt gelijk.
je hebt gelijk, je moet laten zien dat de btw ook over de verzendkosten wordt berekend.
we kunnen echter een discussie hebben of je dat in de winkelwagen moet laten zien of alleen op de factuur.
Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens trouwens.

In deze tijden mag en moet de consument weten hoeveel belasting ze betalen en waarover.
Je bent wettelijk verplicht alles te tonen voordat de klant over gaat tot het plaatsen en betalen van de bestelling.

Dus subtotaal en btw over verzendkosten vallen hier ook onder.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by CBga » Fri Aug 22, 2014 10:48 pm

Oh oke. Maar is er dan een manier dat het subtotaal en de verzendkosten inclusief btw worden weergeven?

Newbie

Posts

Joined
Sun Feb 16, 2014 8:58 pm

Post by AngievanW » Tue Sep 09, 2014 9:27 pm

Ik zou ook graag antwoord hebben op dezelfde vraag.
(is al even geleden gesteld, zie ik, maar zie het antwoord er niet bij staan)

Ik heb versie 1.5.6.4 en ben stap voor stap bezig om alles naar eigen wens aan te passen voor een webshop B2C.

Ook ik heb hiervoor de B.T.W. vermelden bij het 'afrekenen' niet nodig. Deze wil ik onderaan hebben, onder het totaalbedrag.

De optie om bij extenties>besteltotalen>subtotaal deze op 'inactief' te zetten, is hem dus niet.

Newbie

Posts

Joined
Tue Sep 09, 2014 9:20 pm

Post by victorj » Fri Sep 12, 2014 4:28 am

Het is wel mogelijk, je moet dan alle prijzen incl btw invoeren en dan een btw tarief toekennen.

de module catalog/model/total.tax.ph moet dan worden aangepast, zodat deze het totaal van de product kosten en verzendkosten 21% berekend en dit weer geeft.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 78 guests