Post by richie2000 » Sun Oct 13, 2013 3:48 pm

Hallo,

Ik heb gezocht op dit forum maar kan het niet echt vinden.

Wens:

Bestaande shop kopieeren naar een ander domein maar excl. klanten/bestellingen/producten/categorieen.
Het is de bedoeling dat er nieuwe categorieen en producten worden toegevoegd in de shop (ander soort).

Modules en plugins moeten wel meegenomen worden deze zal ik ook anders inrichten maar ze moeten wel beschikbaar zijn.

Wat heb ik gedaan:
1. versie install van opencart op het nieuwe domein dit getest en werkt goed.
2. Kopie/backup bestaande shop incl mysql database + backup database in de admin van de shop
3. Cache bestanden kopie bestaande shop verwijderd.

Nu heb ik gelezen dat je de backup moet uploaden naar het nieuwe domein over de verse versie van opencart.
Excl. de config bestanden.
Nu komt ie.... ik wil niet de producten/klanten/bestellingen en categorieen meenemen.

Kan ik dus de map data waar alle producten van de bestaande shop instaan achterwege laten?

Kort samengevat:
Kopie bestaande shop plaatsen op een nieuw domein excl. producten/klanten/bestellingen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Newbie

Post by victorj » Sun Oct 13, 2013 10:52 pm

dat staat allemaal in de database.
na het overzetten van de databse, gewoon alle producten en categorieen verwijderen, klanten verwijderen, orders verwijderen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland