Post by Laurens7802 » Sun Aug 26, 2018 4:38 am

Hallo allemaal,

Na het aanmaken van alle categorieën is bij sommige categorieën de uitlijning heel vaag (zie afbeelding).
Weet iemand hoe dit kan? En belangrijker nog, hoe kan ik dit oplossen???

Alvast bedankt.

Image
Last edited by Laurens7802 on Sun Aug 26, 2018 6:27 pm, edited 1 time in total.

Newbie

Posts

Joined
Wed Sep 06, 2017 9:29 pm

Post by victorj » Sun Aug 26, 2018 5:18 am

Dat heeft te maken met de lengte van de categorie naam.
is die dusdanig labg day er 2 of meer regels worden gebruikt, dan gaat het mis.
hiervoor moet in de stylesheet,css de hoogte van de categorie naam aanpassen zodat deze altijd een minimum hoogte heeft van bijv 3 regels.
welke regel dat verschilt per opencart versie nogal, als je of even een link naar je site geeft kan je precies verteld worden waar je de aanpassing moet doen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Laurens7802 » Sun Aug 26, 2018 5:57 am

Ahhh, oké.
Ik gebruik oc 3.0.2.0

Bedankt alvast voor de reactie.

Newbie

Posts

Joined
Wed Sep 06, 2017 9:29 pm

Post by Laurens7802 » Sun Aug 26, 2018 6:26 pm

Na wat zoekwerk in de stylesheet.css (n.a.v. de opmerking vanuit Victor) en via de google chrome inspecteren functie ben ik eruit gekomen.
Ik zal hieronder een en ander specificeren zodat mochten anderen dit tegenkomen ze dit ook kunnen oplossen.

Het zit hem inderdaad in de variatie in de hoogte van de 'div class'. In mijn geval betrof het 'div class col-sm-2'.
Deze heeft geen gefixeerde hoogte meegekregen en als je een max. hoogte meegeeft dan gaat de uitlijning perfect.

In de stylesheet hoef je verder niets aan te passen, maar in de file "category.twig" kun je de div class opzoeken en uitbreiden met style="height: ...px"
Zo lang gezocht naar zo iets simpels.

Hartstikke bedankt Victor voor je hulp.
Wellicht kan je me ook in de goede richting helpen met mijn andere vraag aangaande een rand / kader plaatsen om de 'nieuwe producten' een 'aanbiedingen' op de homepage???
Zie evt. post: viewtopic.php?f=107&t=206619


Mvg,

Laurens

Newbie

Posts

Joined
Wed Sep 06, 2017 9:29 pm

Post by victorj » Tue Aug 28, 2018 3:29 am

Het beste kun je een min-height: xxxpx gebruiken.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests