Post by psxgamer » Wed May 09, 2018 7:21 am

Ik ben hier een upgrade OC 3 aan het voorbereiden. Ben nu op zoek naar een extentie die me dezelfde functionaliteit biedt als in mijn oude OC 1.5.

In mijn huidige OC kan ik eerst op een categorie filteren en die toont me dan alle producten in die categorie. Daar kan ik dan 1 of meerdere producten tegelijkertijd toevoegen als gerelateerd product.

De functionaliteit mis ik helemaal in OC3. Heb me al rot gezocht maar vind geen extentie met deze functionaliteit. Bestaat blijkbaar wel voor de categorieën maar niet voor de gerelateerde producten. Iemand wel dit soort van extentie gevonden?

https://www.opencart.com/index.php?rout ... ch=related products list&filter_download_id=29

Deze gebruik ik momenteel. Zoek dus gelijkaardige voor OC3.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by Dutch_guy » Thu May 17, 2018 7:27 am

Als de maker van die extensie niet reageert, dan denk ik dat je zelf aan de slag moet. Moet volgens mij vrij eenvoudig aan te passen zijn voor OC 3.x

Image

Free & Paid extensions from Think Twice | Opencart | Hulpmiddelen voor ouderen


Active Member

Posts

Joined
Tue Feb 21, 2012 5:56 pm


Post by psxgamer » Fri May 18, 2018 4:43 am

Heb er zelf de kennis niet voor.

Vind het ook vreemd dat hier geen extentie voor bestaat of dat dit überhaupt niet de standaard manier van werken is in OC. Is veel gebruiksvriendelijker dan zoals het nu is.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 85 guests