Post by i2Paq » Fri Oct 25, 2013 1:09 am

De map vqmod en het bestand mods.cache.php plus de onderliggende cache map moet 777 hebben.

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by victorj » Fri Oct 25, 2013 2:30 am

als je kijkt naar de error, kan vqmod de errorlog niet schrijven.
de map logs moet ook op 777 worden gezet.

index files na installatie altijd op 644 zetten ivm veiligheid

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by twentysix » Mon Nov 25, 2013 12:59 am

Wat een heldere uitleg! Top, alleen lukt het me niet om het draaiend te krijgen. Ik maak gebruik van opencart 1.5.6. Ik krijg de foutmelding als ik naar de shop ga:

Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access ./vqmod/vqmod.php in /public/sites/www.huureendriveinshow.nl/webshop/index.php on line 19

Warning: require_once(./vqmod/vqmod.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /public/sites/www.huureendriveinshow.nl/webshop/index.php on line 19

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required './vqmod/vqmod.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /public/sites/www.huureendriveinshow.nl/webshop/index.php on line 19

Wat gaat er in vredesnaam mis?

Newbie

Posts

Joined
Mon Nov 25, 2013 12:56 am

Post by Frens » Mon Nov 25, 2013 2:46 am

Staat de map vqmod nu in dezelfde root als OC?

controleer de rechten .

Doe de bestanden eventueel eens opnieuw op de server plaatsen

Use OC -3.0.3.8 and 4.0.1.1 & default theme


Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 20, 2013 10:48 pm

Post by victorj » Mon Nov 25, 2013 3:11 am

Je moet vqmod uploaden naar de map webshop.

voor alle duidelijkheid vqmod moet in dezelfde map staan, als waar de mappen admin, catalog,download, image enz staan

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Flet » Tue Jan 07, 2014 6:19 am

Het lukt me niet.....WAAROM???

Het lukt me niet om vqmod te installeren.
Ik heb oc versie 1.5.6.
Ik heb vqmod gedownload van http://code.google.com/p/vqmod/download ... encart.zip
Versie, 2.4.1. opencart. Ik heb de map unzipped opgeladen naar de root van de webwinkel.
Ik volg precies de instructies zoals op youtube in dit http://code.google.com/p/vqmod/wiki/Install_OpenCart filmpje wordt verteld.
Type in de browserbalk http://mijndomein.nl/vqmod/install en krijg:" 500 Internal server error".

Mappen alle rechten gegeven zoals wordt aangegeven en nog lukt het niet.
Vergeet ik iets? Zit ik bij de verkeerde host (one.com)? Waarom lukt het niet?

Kan en wil iemand mij helpen??

Alvast bedankt.

OC 2.3.0.2.
https://postcrosscollectief.com


Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 29, 2013 8:36 pm


Post by Frens » Tue Jan 07, 2014 6:44 pm

Je zou de .htaccess in de vqmod eens kunnen weglaten

Anderzijds kijken of er niks te zien is in een error log bij je host.

verder moet de index.php in de hoofdir beschrijfbaar zijn.


wel altijd een backup!

Use OC -3.0.3.8 and 4.0.1.1 & default theme


Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 20, 2013 10:48 pm

Post by Flet » Wed Jan 08, 2014 3:49 am

Hoi Frens, bedankt voor je reactie en je tips.
De server geeft nu aan dat het installeren van vqmod gelukt is maar ik weet nog niet waar ik het terug kan vinden.
Het belangrijkste is dat het geïnstalleerd is zodat ik, als het goed is, bepaalde extensies kan installeren.

Het is gelukt na het verwijderen van het htaccess- bestand.
Last edited by Flet on Wed Jan 08, 2014 5:13 am, edited 1 time in total.

OC 2.3.0.2.
https://postcrosscollectief.com


Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 29, 2013 8:36 pm


Post by victorj » Wed Jan 08, 2014 4:00 am

vqmod is niet terug te vinden, zoals andere mods.
wil je dit, instaleer dan vqmod manager, dan kun je vanuit de admin zien welke vqmods er geinstaleerd zijn en of er foutmeldingen zijn.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Frens » Wed Jan 08, 2014 4:15 am

http://www.opencart.com/index.php?route ... on_id=2969

zie ook de PDF en post hierboven

Na installatie krijg je onder extensies , een menu Vqmod manager

Use OC -3.0.3.8 and 4.0.1.1 & default theme


Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 20, 2013 10:48 pm

Post by Flet » Wed Jan 08, 2014 4:52 am

Vqmod en vqmod manager installeren is gelukt maar ik ben nu wel weer een extensie kwijt waar ik heel blij mee was.
Het ging over de mogelijkheid om te kiezen voor contant betalen bij afhalen in de winkel.

Dus ik heb weer even te klussen om uit te zoeken wat er mis is gegaan.
In ieder geval bedankt voor de reacties en de hulp. Nu met vqmod heb ik er meer mogelijkheden bij gekregen. Ik kan nu bepaalde extensie werkend krijgen, als het goed is.
Vqmod manager is zichtbaar in het admin gedeelte.

Update: Alles werkt weer!

OC 2.3.0.2.
https://postcrosscollectief.com


Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 29, 2013 8:36 pm


Post by Frens » Wed Jan 08, 2014 5:22 am

Voor het geval dat was je in elk geval gewaarschuwd...

@wel altijd een backup!

Use OC -3.0.3.8 and 4.0.1.1 & default theme


Active Member

Posts

Joined
Sat Apr 20, 2013 10:48 pm

Post by Flet » Thu Jan 09, 2014 6:13 am

Ik had wel al eerst een backup gemaakt en daarom kon ik weer opnieuw beginnen toen het even niet lukte.
Dat ik de contante betaling weer werkend kon krijgen kwam niet door de backup maar doordat om een of andere onverklaarbare reden de module gewoon op non actief was komen te staan. Dus ik had het snel weer gevonden.

Backup maken doe ik altijd en dat is idd heel belangrijk.

OC 2.3.0.2.
https://postcrosscollectief.com


Active Member

Posts

Joined
Fri Nov 29, 2013 8:36 pm


Post by pennywilerra » Fri Jan 17, 2014 1:01 pm

Foutmelding na een update van incl btw taxes weergeven bij product toegvoegen.
hoe kan ik dit oplossen

vqmod/vqcache/vq2-admin_controller_catalog_product.php on line 864 ( deze krijg ik al ik een product wil bewerken )

en dit als ik een product toevoeg

Notice: Undefined index: tag in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_controller_catalog_product.php on line 27Notice: Undefined index: ean in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: jan in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: isbn in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: mpn in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: tag in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 13Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/verfabc/public_html/admin/index.php:96) in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/verfabc/public_html/admin/index.php:96) in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

hoe kan ik dit oplossen

New member

Posts

Joined
Sun Dec 04, 2011 5:04 am


Post by victorj » Sun Jan 19, 2014 6:32 am

pennywilerra wrote:Foutmelding na een update van incl btw taxes weergeven bij product toegvoegen.
hoe kan ik dit oplossen

vqmod/vqcache/vq2-admin_controller_catalog_product.php on line 864 ( deze krijg ik al ik een product wil bewerken )

en dit als ik een product toevoeg

Notice: Undefined index: tag in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_controller_catalog_product.php on line 27Notice: Undefined index: ean in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: jan in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: isbn in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: mpn in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 4Notice: Undefined index: tag in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-admin_model_catalog_product.php on line 13Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/verfabc/public_html/admin/index.php:96) in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 28Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/verfabc/public_html/admin/index.php:96) in /home/verfabc/public_html/vqmod/vqcache/vq2-system_engine_controller.php on line 29

hoe kan ik dit oplossen
opgelost mod was voor 1.5.1 winkel 1.5.4.1
mod verwijderd juiste versie erin gezet

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Bierkameel » Mon Feb 10, 2014 2:46 pm

Na een enige tijd geprobeerd te hebben vqmod te installeren moet ik toch om hulp gaan vragen, IT DRIVES ME CRAZYYYYY :P

Ik heb ooit vqmod geinstalleerd gehad en ook weer verwijderd.
maar nu, wil ik VQmod weer installeren...

Ik heb op meerdere fora's "tutorials" gevonden over hoe ik dit moet aanpakken, geen van alle werkt.
ik heb de map VQmod verwijderd, index.php verwijderd en admin/index.php verwijderd, opnieuw gedownload van de shop, alles opnieuw geupload de juiste rechten gegeven, maar alsnog geen succes.

Zodra ik nu deze tutorial volg, krijg ik (nog steed)de melding VQmod already installed, maar wat ik ook doe in mijn admin gedeelte er komt geen VQmod bij.

Waarschijnlijk zie ik een klein stapje over het hoofd, wie kan mij vertellen welke? :)

Newbie

Posts

Joined
Mon Jul 15, 2013 4:03 am

Post by i2Paq » Mon Feb 10, 2014 5:35 pm

Bierkameel wrote:Na een enige tijd geprobeerd te hebben vqmod te installeren moet ik toch om hulp gaan vragen, IT DRIVES ME CRAZYYYYY :P

Ik heb ooit vqmod geinstalleerd gehad en ook weer verwijderd.
maar nu, wil ik VQmod weer installeren...

Ik heb op meerdere fora's "tutorials" gevonden over hoe ik dit moet aanpakken, geen van alle werkt.
ik heb de map VQmod verwijderd, index.php verwijderd en admin/index.php verwijderd, opnieuw gedownload van de shop, alles opnieuw geupload de juiste rechten gegeven, maar alsnog geen succes.

Zodra ik nu deze tutorial volg, krijg ik (nog steed)de melding VQmod already installed, maar wat ik ook doe in mijn admin gedeelte er komt geen VQmod bij.

Waarschijnlijk zie ik een klein stapje over het hoofd, wie kan mij vertellen welke? :)
Zitten soms de verwijzingen nog in je root\index.php en \admin\index.php?

Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums

_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________

Our FREE search: Find your answer FAST!.

[How to] BTW + Verzend + betaal setup.


User avatar
Global Moderator

Posts

Joined
Mon Nov 09, 2009 7:00 pm
Location - Winkel - The Netherlands

Post by Bierkameel » Mon Feb 10, 2014 9:54 pm

i2Paq wrote:
Bierkameel wrote:Na een enige tijd geprobeerd te hebben vqmod te installeren moet ik toch om hulp gaan vragen, IT DRIVES ME CRAZYYYYY :P

Ik heb ooit vqmod geinstalleerd gehad en ook weer verwijderd.
maar nu, wil ik VQmod weer installeren...

Ik heb op meerdere fora's "tutorials" gevonden over hoe ik dit moet aanpakken, geen van alle werkt.
ik heb de map VQmod verwijderd, index.php verwijderd en admin/index.php verwijderd, opnieuw gedownload van de shop, alles opnieuw geupload de juiste rechten gegeven, maar alsnog geen succes.

Zodra ik nu deze tutorial volg, krijg ik (nog steed)de melding VQmod already installed, maar wat ik ook doe in mijn admin gedeelte er komt geen VQmod bij.

Waarschijnlijk zie ik een klein stapje over het hoofd, wie kan mij vertellen welke? :)
Zitten soms de verwijzingen nog in je root\index.php en \admin\index.php?
Als het goed is niet, ik heb een nieuwe shop gedownload, daar de admin/index.php en de index.php files van gepakt en vervolgens gekopieerd naar me bestaande shop.

Newbie

Posts

Joined
Mon Jul 15, 2013 4:03 am

Post by k2tec » Tue Mar 25, 2014 1:57 am

Je kunt het ook handmatig doen.
http://code.google.com/p/vqmod/wiki/Install_OpenCart
Gaat net zo snel

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Mon Apr 12, 2010 8:06 pm

Post by popo » Thu May 22, 2014 12:05 pm

Ik heb nu ook een probleem.

Op sites die ik op een shared hosting heb staan werkt het wel.
Maar op sites die op mijn VPS met CPanel staan instaleerd VQmod wel maar de mods die ik upload werken gewoon niet.

New member

Posts

Joined
Wed Jun 22, 2011 3:27 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 71 guests