Bestelnummer resetten naar 0
3 posts
• Page 1 of 1
Bestelnummer resetten naar 0
Kan iemand mij helpen en zeggen hoe ik de bestelnummers terug kan resetten naar 0? Zodat als klanten een order plaatsen dat bestelnummer begint bij 1 ipv 52..
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
Alvast bedankt.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen!
Alvast bedankt.
- armi006
Re: Bestelnummer resetten naar 0
Dat kan alleen door de bestellingen in de database te verwijderen en daarna de te flushen waardoor de counter weer bij 0 begint.
Je zou je kunnen afvragen waarom je dit wilt doen.
je eerste order is dan nr 1 zelf zou ik dit instellen op een hoger aantal zodat het lijkt alsof je al geruime tijd bezig bent.
daarbij ordernummers zijn totaal niet belangrijk, factuurnummers wel en die genereer je nadat je een order hebt gehad.
je eerste order is dan nr 1 zelf zou ik dit instellen op een hoger aantal zodat het lijkt alsof je al geruime tijd bezig bent.
daarbij ordernummers zijn totaal niet belangrijk, factuurnummers wel en die genereer je nadat je een order hebt gehad.
Groothandel en importeur van Lelo marktleider in erotische lifestyle producten
https://www.lelo-nederland.nl
https://www.lelo-nederland.nl
- victorj
Re: Bestelnummer resetten naar 0
Harstikke bedankt voor je reactie! Heel erg fijn dat je me hiermee hebt geholpen, je hebt zeker gelijk dat het beter is om bij een hoger aantal te beginnen ipv 1.
Nogmaals bedankt en een fijne weekend gewenst.
Nogmaals bedankt en een fijne weekend gewenst.
victorj wrote:Dat kan alleen door de bestellingen in de database te verwijderen en daarna de te flushen waardoor de counter weer bij 0 begint.
- armi006
3 posts
• Page 1 of 1
Return to Installatie & Configuratie