Fout bij het moven van domein
5 posts
• Page 1 of 1
Fout bij het moven van domein
Ik zou graag een kopie maken van mijn website om die vervolgens op mijn laptop te installeren onder Xampp. Kwestie dat ik lokaal bv. nieuwe extenties kan testen vooral eer ik deze op de live site installeer.
Wat ik momenteel gedaan heb:
1. backup genomen van mijn online database
2. lokaal op mijn pc OC geïnstalleerd en een database aangemaakt met dezelfde naam/gebruiker
3. via FTP de voledige inhoud van de public_html folder gedownload
4. Dit gecopieerd naar de locale installatie en alles overschreven behalve de 2 config.php bestanden
5. via de OC die locaal op mijn laptop draait de back up die ik in stap 1 gemaakt heb teruggezet.
Alles draait, de locale site is identiek aan de online versie. Echter als ik naar het menu extensie > modules ga verschijnt er volgende foutmelding
Notice: Error: Could not load language module/headerslider! in D:\xampp\xampp\htdocs\system\library\language.php on line 26
Iemand die weet wat er aan de hand is? Het is net dit onderdeel dat ik nodig heb. Ik ben van plan een paar modules te installeren en zou die graag in mijn testomgeving test vooraleer ik op mijn live domein installeer.
Wat ik momenteel gedaan heb:
1. backup genomen van mijn online database
2. lokaal op mijn pc OC geïnstalleerd en een database aangemaakt met dezelfde naam/gebruiker
3. via FTP de voledige inhoud van de public_html folder gedownload
4. Dit gecopieerd naar de locale installatie en alles overschreven behalve de 2 config.php bestanden
5. via de OC die locaal op mijn laptop draait de back up die ik in stap 1 gemaakt heb teruggezet.
Alles draait, de locale site is identiek aan de online versie. Echter als ik naar het menu extensie > modules ga verschijnt er volgende foutmelding
Notice: Error: Could not load language module/headerslider! in D:\xampp\xampp\htdocs\system\library\language.php on line 26
Iemand die weet wat er aan de hand is? Het is net dit onderdeel dat ik nodig heb. Ik ben van plan een paar modules te installeren en zou die graag in mijn testomgeving test vooraleer ik op mijn live domein installeer.
- psxgamer
Re: Fout bij het moven van domein
ja, je mist de taalbestanden van de module/headerslider.php
Misschien corrupt?
Misschien corrupt?
Norman in 't Veldt
Moderator OpenCart Forums
_________________ READ and Search BEFORE POSTING _________________
Our FREE search: Find your answer FAST!.
FREE manuals: ShowMe Guides OpenCart, Opencart Check List and Our Documentation section.
BUGs?: Known BUGS for All OC Versions.
[How to] BTW + Verzend & betaalmethodes.
FREE manuals: ShowMe Guides OpenCart, Opencart Check List and Our Documentation section.
-

i2Paq - Global Moderator
Enig idee hoe ik dit kan oplossing.
Waarschijnlijk doodeenvoudig op te lossen door die module te disabelen, maar dan moet ik wel eerst aan mijn modules geraken.
Waarschijnlijk doodeenvoudig op te lossen door die module te disabelen, maar dan moet ik wel eerst aan mijn modules geraken.
- psxgamer
En na wat prutsen zelf de oplossing gevonden.
Ik het de taal van de backfront in het Engels gezet. Blijkbaar doet het probleem zich enkel voor als Nederlands ingesteld is als taal. De storefront zelf, daar kan ik zonder probleem Nederlands kiezen als taal.
Met andere woorden... we kunnen gaan experimenteren

Ik het de taal van de backfront in het Engels gezet. Blijkbaar doet het probleem zich enkel voor als Nederlands ingesteld is als taal. De storefront zelf, daar kan ik zonder probleem Nederlands kiezen als taal.
Met andere woorden... we kunnen gaan experimenteren

- psxgamer
ALTIJD! je Engelse taalbestanden compleet houden.
Dit ivm. de language fallback.
Zorg dus dat dit op orde komt.
Dit ivm. de language fallback.
Zorg dus dat dit op orde komt.
Norman in 't Veldt
-

i2Paq - Global Moderator
5 posts
• Page 1 of 1