Post by djrandyindo » Tue Oct 12, 2010 11:05 pm

Ik ga een samenwerking aan met een aantal mensen die voor mij aan een product (mee)werken. Ze krijgen PER VERKOCHTE product uitbetaald. Nu wil ik de medewerker inzicht geven via een eigen admin account (medewerker) in de rapport 'verkochte producten'. Alleen nu wil ik in dat rapport meer info laten tonen. Bijvoorbeeld, een unieke ID per verkocht product, datum van koop, de naam van de medewerker per product. Allemaal info wat belangrijk is om te achterhalen hoeveel een medewerker krijgt betaald en dat het mogelijk is om verkopen te onderscheiden. Maar dit uiteraard zonder de ID van de klanten en andere belangrijke info te laten zien.

Voorbeeld:
Medewerker Marie schrijft mee aan een boek. Dat boek is 20 keer verkocht.
Medewerker Henk werkt mee aan een ander boek. Deze is 4 keer verkocht.

Marie moet kunnen zien hoeveel het boek is verkocht en wil dat controleren door de unieke nummers per verkoop zodat ze weet hoeveel ze naar de shop moet factureren.
Henk wil graag zijn naam zien achter elke titel zodat hij makkelijk kan zien waar hij aan mee heeft gewerkt.

Mooiste is dat de medewerker alleen de verkopen ziet waar hij/zij aan mee heeft gewerkt. Hiervoor moet ik dus bij elk product een naam van een medewerker kunnen koppelen. En dat je in het rapport een soort filter per medewerker krijgt...

Rapport:
Medewerker Marie

Boek 1 2 x verkocht
Boek 6 12x verkocht
etc.

Medewerker Henk

Boek 9 7x verkocht
Boek 5 1x verkocht
etc.


Is dit mogelijk?

New member

Posts

Joined
Fri Feb 26, 2010 9:34 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests