Post by korrie » Wed Dec 19, 2018 11:18 pm

goedemiddag,

Wie in Almere kan mij helpen om opencart te installeren. Ik kom niet verder dan het scherm waar ik de gegevens van server en wachtwoord moet invoeren.
Wat ik ook probeer lukt niet ik weet dat ik iets verkeerd doe maar wat zie ik niet.
Ik heb altijd met plezier met de vorige edities gewerkt maar door omstandigheden gestopt met een webshop nu 2 jaar verder wil ik weer opstarten maar kom niet verder

groet,
korrie

Newbie

Posts

Joined
Wed Dec 19, 2018 10:57 pm

Post by victorj » Fri Dec 21, 2018 4:57 am

Daarvoor hoef je toch niet in almere te wonen :-)

om te beginnen, blijf nog even weg bij 0c 3.x, deze geeft nog een hoop problemen.
gebruik oc 2.3.0.2, deze draait heel goed en stabiel.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by korrie » Sun Dec 23, 2018 8:20 pm

oke thanks dan ga ik 3 verwijderen en een eerdere versie installeren

Newbie

Posts

Joined
Wed Dec 19, 2018 10:57 pm

Post by korrie » Sun Feb 03, 2019 7:43 pm

Goedemiddag,
Lukt nog steeds niet. Error 503 Backend fetch failed, dit is de melding die ik steeds krijg.
Ik heb al geprobeerd met mijn hosting in dit geval mijndomein te mailen maar ook dit werkt slecht, mail krijg ik terug en via hun site gaat het ook moeilijk.
Ik heb nu geprobeerd via een andere provider hun te mailen waar ik ook nog een account heb en die mail krijg ik niet terug.
Nu maar wachten tot ze reageren. Ik lees op diverse forums dat het toch echt aan hun server ligt.
Ik wacht weer rustig af

Newbie

Posts

Joined
Wed Dec 19, 2018 10:57 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 84 guests