Post by mark1994 » Thu Jul 19, 2018 4:58 am

Beste allemaal,

Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een website gebaseerd op abonnementen die ik verkoop. Echter is de vraag daarbij. Is het mogelijk abonnementen te verkopen zonder dat je daadwerkelijk een product verkoopt. Zijn daar bepaalde extensies voor te installeren/kopen waardoor dit makkelijker wordt. Ik zie de extensie Membership Subscriptions in de marketplace staan welke een voorbeeld in de foto's geeft van wat ik wil, echter is dit voor mijn gevoel specifiek gekoppeld aan producten.

Hebben jullie een idee of het überhaupt mogelijk is een website te maken via opencart welke abonnementen verkoopt en welke extensies ik hiervoor het beste kan gebruiken.

Alvast bedankt voor de hulp.

Mark de Groot

Newbie

Posts

Joined
Tue Mar 20, 2018 6:20 am

Post by straightlight » Thu Jul 19, 2018 6:21 pm

Het idee om een e-commerceplatform te gebruiken, is om diensten te verkopen met de producten die u aan de mensen hebt geleverd, ofwel recurrent of niet-recurrent. Lidmaatschappen kunnen worden aangeboden door serviceproviders zoals Authorize.net. Er zijn echter ook beschikbare extensies op de markt die wel lidmaatschappen bieden: https://www.opencart.com/index.php?rout ... membership

Dedication and passion goes to those who are able to push and merge a project.

Regards,
Straightlight
Programmer / Opencart Tester


Legendary Member

Posts

Joined
Mon Nov 14, 2011 11:38 pm
Location - Canada, ON

Post by mark1994 » Thu Jul 19, 2018 10:10 pm

Dankjewel Straightlight,

Je geeft hiermee aan dat het dus inderdaad kan met een tool zoals membership in de opencart market.
In de demo's die bijvoorbeeld bij de eerste staat, is er één die constant linkt naar producten. Is het ook mogelijk om dit zonder die link naar die producten te doen?

Ook ga ik eens even kijken voor authorize.net wat je aangaf.

Alvast bedankt!

Newbie

Posts

Joined
Tue Mar 20, 2018 6:20 am

Post by straightlight » Thu Jul 19, 2018 10:41 pm

De kern richt zich alleen op productprofielen voor die vereisten, niet specifiek op klantprofielen. U hebt een provider of een extensie nodig om aan uw behoeften te voldoen.

Dedication and passion goes to those who are able to push and merge a project.

Regards,
Straightlight
Programmer / Opencart Tester


Legendary Member

Posts

Joined
Mon Nov 14, 2011 11:38 pm
Location - Canada, ON
Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 103 guests