Post by Lustpunt » Fri Jun 01, 2018 2:06 am

Wij zijn een plan aan het uitwerken met een webwinkel en een forum. Het forum onderwerp is uiteraard gerelateerd aan de webwinkel maar is niet alleen voor klanten. Wij denken dat het beter is een op zichzelf draaiend forum aan te bieden, misschien wel zo als hier met een url als forum.domein.nl en niet dat men eerst in de winkel op een link moet klikken een geheel eigen domein is ook een optie. Mocht je daar een tip voor hebben lezen we het graag

MAAR:
nu dan de vraag die echt van belang is en hier ook thuis hoort, is er software voor een forum die geïntegreerd kan worden met Opencart en daarmee bedoelen wij dat een klant met zijn inloggegevens van de webwinkel ook op het forum terecht kan en vica versa. Wij zijn bang dat het niet eenvoudig gaat worden omdat ook hier het forum los staat van de website maar wie weet heeft iemand een handigheidje of ideetje

Newbie

Posts

Joined
Thu Dec 10, 2015 5:57 pm

Post by psxgamer » Sat Jun 02, 2018 2:16 am

Ik doe dat via Facebook. Iedereen kan op Facebook een eigen groep oprichten. Ik heb dus een Facebook groep gemaakt voor een community rond mijn business te bouwen. Zou u niet meer aanraden om een echt forum te starten. Alle fora waar ik lid ben of was zijn bijna allemaal dood gebloeid. Mensen zitten nu op Facebook en andere social media.

Active Member

Posts

Joined
Tue Apr 13, 2010 4:14 am

Post by victorj » Tue Jun 05, 2018 5:17 am

als je in de extensie shop zoekt op forum, kom je betaalde en gratis forum modules tegen.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 50 guests