Post by jenniferergospel » Wed Dec 13, 2017 8:55 pm

Hoi,
ik ben dus op zoek naar iemand die professioneel bezig is met opencart en die mijn productbestanden en klantenbestand naar een opencart versie 3 kan brengen. Ik heb hier zelf al even op zitten zoeken, maar ik heb er de tijd niet voor om het allemaal netjes uit te zoeken. Het hoeft dus geen update te zijn, mag een nieuwe installatie van 3 zijn, zolang ik mijn hele productgamma en het klantenbestand maar kan overhouden en gebruiken.

reden: verouderde extensions, te traag, ik heb api nodig, wil graag volledige ssl
contacteren kan jennifer@ergospel.be


Posts

Joined
Wed Dec 13, 2017 8:45 pm

Post by victorj » Sat Dec 16, 2017 6:45 am

Om te beginnen zou ik nog niet naar 3.X gaan maar naar 2.3.0.2-rc versie, deze draait enorm stabiel en snel.
om maximale snelheid te halen moet je server wel php 7 ondersteunen.
Houd er rekening mee dat geen enkele module of theme van je oude shop gebruikt kan worden, tenzij er een nieuwere versie van is.
Voordat er een upgrade gedaan wordt, moet er een goed plan van aanpak gemaakt worden.

Ik kan dit voor je doen, als je interesse hebt, mag je altijd even contact opemen

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by victorj » Sat Dec 16, 2017 7:03 am

trouwens net even de snelheid getest.
de traagheid zou ook een server probleem kunnen zijn. er is namenlijk een behoorlijk lange time to first byte.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by jenniferergospel » Mon Dec 18, 2017 2:44 am

Bedankt voor de reacties.Vanwege de drukte met de feestdagen heb ik momenteel even geen tijd om dit verder te bekijken.
Ik stel de updates even uit tot januari.


Posts

Joined
Wed Dec 13, 2017 8:45 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 102 guests