Post by tomlecoq@hotmail.com » Thu Dec 07, 2017 4:11 am

Goedenavond,

Ik heb een opencart 2.3 met SISOW Ideal gekoppeld. Alles werkt, tot dat ik betaal nu (bevestig bestelling) wil aanklikken. Deze geeft dan aan 'loading' en doet vervolgens niets. Bij de betaalverwerker zie ik wel dat de informatie doorgegeven wordt, maar Opencart stuurt mij niet door naar de betaalverwerker.
De website is:
http://www.deziltezeemeermin.nl/index.p ... t/checkout

De betaalverwerker komt met een debugger en zegt het volgende:

We hebben de transactie nader onderzocht en kwamen de volgende foutmelding tegen:

<b>Warning</b>: Invalid argument supplied for foreach() in <b>/public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/catalog/model/ ... tax.php</b> on line <b>4</b>{"redirect":"https:\/\/betalen.rabobank.nl\/ideal-betaling\/landingpage?random=16f1e0c07bf67b530c8f0fd765e75db7968bb1e49a2070f99ca3b3a25c4fcb7a&trxid=0050003038074736"}



Deze foutmelding zorgt weer voor een SyntaxError waardoor de transactie niet kan worden gestart.

SyntaxError: JSON.parse: unexpected character at line 1 column 1 of the JSON data

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? of wat ik heb fout gedaan?

Graag hoor ik van jullie!

Met vriendelijke groet,

Tom de Haan


Posts

Joined
Thu Dec 07, 2017 4:05 am

Post by victorj » Fri Dec 08, 2017 6:37 am

er zit een fout in de sisow module.
een oudere versie installeren verhelpt het probleem

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by tomlecoq@hotmail.com » Fri Dec 08, 2017 10:07 pm

Dit heb ik nu geprobeerd, alleen ben ik nu verder van huis?

nu geeft dit bij betaalmethode aan:
Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'Error: Could not load model payment!' in /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/system/engine/loader.php:169 Stack trace: #0 [internal function]: Loader->{closure}(Array, Array) #1 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/system/engine/proxy.php(25): call_user_func_array(Object(Closure), Array) #2 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/catalog/contro ... od.php(53): Proxy->__call('getMethod', Array) #3 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/catalog/contro ... od.php(53): Proxy->getMethod(Array, 60.00024) #4 [internal function]: ControllerCheckoutPaymentMethod->index() #5 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/system/engine/action.php(51): call_user_func_array(Array, Array) #6 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/catalog/contro ... er.php(25): Action->execute(Object(Registry)) #7 [internal function]: ControllerStartupRouter->index() #8 /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/system/engine/action.php(51): call_user in /public/sites/www.deziltezeemeermin.nl/system/engine/loader.php on line 169

Hoe krijg ik dit nu weer goed?

Hoe verwijder ik de complete module en installeer ik een versie eerder?


Posts

Joined
Thu Dec 07, 2017 4:05 am

Post by victorj » Sat Dec 09, 2017 6:32 am

net even getest, en ik kom gewoon uit op de banksite van mijn keuze.
wat ik in de foutmelding niet kan thuisbrengen is de term proxy.
oc en sisow maken geen gebruik van proxy, misschien maakje zelf gebruik van een proxy verbinding waardoor het fout loopt.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland

Post by Reko » Sat Feb 10, 2018 4:39 am

victorj wrote:
Sat Dec 09, 2017 6:32 am
net even getest, en ik kom gewoon uit op de banksite van mijn keuze.
wat ik in de foutmelding niet kan thuisbrengen is de term proxy.
oc en sisow maken geen gebruik van proxy, misschien maakje zelf gebruik van een proxy verbinding waardoor het fout loopt.
Vraagje: Welke versie van Sisow gebruik je voor OC2.3.0.2. Ik heb namelijk hetzelfde probleem...

Newbie

Posts

Joined
Sat Jun 17, 2017 2:59 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests