Post by Xstream » Sat Jun 24, 2017 7:06 pm

Ik probeer ideal icm omnikassa van Rabobank aan de praat te krijgen (dmv idealcheckout) voor OC2.3.0.2.
Lijkt allemaal naar behoren te werken, maar zodra ik met ideal een betaling doe krijg ik "Internal errors". In de log vind ik dan dit:

Code: Select all

[Sat Jun 24 12:54:08.016683 2017] [lsapi:error] [pid 584897:tid 139793024919296] [client 62.194.233.245:13688] [host [host]] Backend fatal error: PHP Fatal error:  Uncaught Error: Class 'Controllerextensionpaymentidealcheckoutideal' not found in [url]/vqmod/vqcache/vq2-system_storage_modification_system_engine_action.php:43\nStack trace:\n#0 [host]/vqmod/vqcache/vq2-system_storage_modification_system_engine_loader.php(24): Action->execute(Object(Registry), Array)\n#1 [url]/catalog/controller/checkout/confirm.php(423): Loader->controller('extension/payme...')\n#2 [url]/vqmod/vqcache/vq2-system_storage_modification_system_engine_action.php(51): ControllerCheckoutConfirm->index()\n#3 [url]/catalog/controller/startup/router.php(25): Action->execute(Object(Registry))\n#4 [url]/vqmod/vqcache/vq2-system_storage_m in [url]/vqmod/vqcache/vq2-system_storage_modification_system_engine_action.php on line 43\n, referer: https://[url]/index.php?route=checkout/checkout
Ik vind 't ook wel apart dat 't om vqmod gaat, terwijl idealcheckout dat toch niet gebruikt? Of wel?
Ik heb 't ook met default theme en alle modules uitgeschakeld geprobeerd, mocht niet baten.

Ik kreeg alleen bij installatie de melding:
De versie van OpenSSL op uw webserver is mogelijk gevoelig voor de The Heartbleed Bug.
Laat uw server beheerder controleren of OpenSSL up to date is!

Kortom, ik heb wel OpenSSL (verplicht, alleen een wat oudere versie).

Dit heb ik doorgegeven aan de hoster, maar neem aan dat dit niet bovenstaande "Internal errors" veroorzaakt?

Ook heb ik MisterCash geprobeerd, deze werkte wel in simulation, maar weer niet in de checkout, zonder enige melding. Ik ga dan gewoon van betaaloptie kiezen (Mistercash) en dan verder, dan ga ik naar bevestigen zonder dat enige betaling geinitieerd wordt en de bevestigen knop is nergens te bekennen (die knop staat er bijv. wel als ik bankoverschrijving kies).

Iemand een idee?

Newbie

Posts

Joined
Tue Apr 27, 2010 4:14 pm

Post by victorj » Sun Jun 25, 2017 3:03 am

probeer eens om zowel de oc mod cache als de vqmod cache te legen.

Al je een andere als default template gebruikt, copieer dan de tpl bestanden ook naar de mappen van het gebruikte theme.

en zoals altijd na iedere aanpassing even de oc mod cache en vqmod cache legen

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 82 guests