Post by Noa Cohen » Sun Apr 16, 2017 2:01 am

Beste lieve knappe koppen ! en opencart experts.

Sinds twee dagen heb ik het volgende probleem: vanuit het niks, ik kan me niet huigen dat ik iets van aanpassingen heb gemaakt hetzij in opencart enz.
De klant krijgt na een succesvolle betaling het scherm in opencart 2.2.0 dat de betaling mislukt is en dat hij met een knop eronder het nog een keer kan proberen, Resultaat is dat als de klant dat doet , er een nieuwe order wordt aangemaakt en weer een succesvolle betaling wordt uitgevoerd.
Sommige klant proberen het dus wel 5 keer, en het wordt ook vijf keer afgeschreven en ik mag dus 5 mollie betalingen terug storten en ook weer en heb ik tien mollie transactie kosten in zon geval , erg balen dus!
Ik heb al de module een succesvolle upgrade gegeven , maar dit probleem blijft. nu maar mollie uitgezet voor klanten , maar uiteraard hoop ik een oplossing te vinden. ik lees het een en ander over webhooks en ik heb mollie ook al een mail gestuurd, maar ik zou geen webhook moeten instellen , lees ik ...
iemand als die probleem gehad en weet iemand misschien waar ik de oplossing zou kunnen zoeken?
Dank is groot ,

Groetjes noa

Newbie

Posts

Joined
Sun Apr 16, 2017 1:41 am

Post by sanshay » Tue Apr 18, 2017 8:04 pm

Hallo
Ik werk ook met mollie zowel voor 2.2.0 als 2.3.2 en beide werken bij mij ok.
Wat u kan doen is via module van mollie in uw backend opencart is de testcode plaatsen en zelf eens een paar bestellingen doen onder een test account, en betalen via verschillende modules.
Zo kan u ook screenshots nemen ervan en doorsturen naar mollie.

U moet wel opletten met mollie modules, sommige werken niet en zien dat deze wel voor Opencart is en niet de open-source versie.
Degeen ik gebruik is OpenCart-master via github 11-2016 en zonder problemen.
https://github.com/mollie/OpenCart/releases

Probeer deze eens uit en doe een paar testen ook met testcode van mollie en niet uw live code. Dan betaalt u ook geen transcaties.

Mvg

Active Member

Posts

Joined
Fri Jan 25, 2013 8:49 pm

Post by Jaap » Mon May 08, 2017 1:36 am

Het beschreven probleem komt voor als een klant op meerdere divices werkt.
Heb onlangs uitgebreid geanalyseerd met een klant waardoor het probleem ontstond.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Apr 15, 2011 12:10 am
Location - the Netherlands

Post by vanheerde » Tue Jul 04, 2017 10:43 pm

Hallo!

Ik heb het ook gehad en me helemaal rot gezocht...

In mijn geval was het niet zo heel erg slim... Mijn winkel stond nog in maintanace mode na deze te hebben uitgeschakeld deed hij het prima!

Succes!

Groetjes


Active Member

Posts

Joined
Thu May 24, 2012 2:23 pm

Post by Noa Cohen » Fri Jan 19, 2018 7:49 pm

beetje laat zie deze post nu pas , maar bedankt. probleem was denk ik wel iets anders , want het was elke vrijdag rond 12.00 uur. nu is het probleem weg . groetjes noa

Newbie

Posts

Joined
Sun Apr 16, 2017 1:41 am

Post by Jaap » Sun Jan 21, 2018 1:20 am

Bij problemen, even contact met Mollie opnemen.
Ik heb een nieuwe versie ontvangen, waarmee de problemen zijn opgelost.

User avatar
Active Member

Posts

Joined
Fri Apr 15, 2011 12:10 am
Location - the Netherlands
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests