Post by sisin » Mon Aug 11, 2014 5:39 pm

Op de homepage van mijn shop staat rechtsboven het totaalbedrag wat op dat moment in de cart zit. Ik wil onder dit bedrag/deze tekst graag "Excl. verzendkosten" plaatsen. Dus dat het meteen op de homepage duidelijk is. Waarschijnlijk een hele simpele aanpassing, maar kan het zo één twee drie niet vinden. Ook zou ik het graag in de pop-up cart (volgens mij mini-cart) vermelden.
Wie kan mij helpen? BVD.

Newbie

Post by ASSEemnes » Sat Aug 16, 2014 5:51 pm

Ik zoek zo ongeveer hetzelfde.
En ook zou ik de tekst op de productpagina graag aanpassen.
Daar staat nu "Excl. BTW: €x,xx", en daar zou ik graag hebben staan "Excl. BTW: €x,xx en excl. verzendkosten"

Ik zou heel graag weten waar en hoe ik dat kan aanpassen (ben absoluut niet thuis in de materie van aanpassen en programmeren).
Mijn website is 3-talig, naast Nederlands en Engels ook Duits en daar dien je echt bij het product al duidelijk aan te geven dat eea exclusief verzendkosten is.
Ik snap dan nog wel dat ik eea op 3 plaatsen moet aanpassen om het ook in alle talen zichtbaar te krijgen ;)

En eigenlijk zou je dan zelfs onder die opmerking "excl. verzendkosten" ook nog een linkje moeten hebben naar een overzicht van de verzendkosten, maar dat zal wel heel erg lastig worden...

Ook ik zoek hulp bij dit 'probleem'

Newbie

Post by victorj » Sun Aug 17, 2014 2:48 am

Je kunt de tekst aanpassen in:
catalog/language/dutch/product/product.php

je zou dan prijs excl btw aan kunnen passen naar prijs excl btw en verzendkosten

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Eigen productie en snelle levering.
https://123-deurrubbers.com

Expert Member

Location - Alkmaar Holland

Post by NietMachine » Sun Aug 17, 2014 4:14 am

ASSEemnes wrote:Ik zoek zo ongeveer hetzelfde.

En eigenlijk zou je dan zelfs onder die opmerking "excl. verzendkosten" ook nog een linkje moeten hebben naar een overzicht van de verzendkosten, maar dat zal wel heel erg lastig worden...

Ook ik zoek hulp bij dit 'probleem'
Google even op link maken html.

Code: Select all

<a href="/informatiepagina">Klik hier voor onze verzendkosten</a>
Maak altijd een backup voor je iets doet zodat je snel terug kan als het mis gaat.

Newbie

Post by sisin » Mon Aug 25, 2014 3:32 pm

Het aanpassen van de tekst bij excl. btw prijs heeft geen zin. Ik heb namelijk alleen maar excl. btw prijzen staan en dan komt die tekst er dus niet bij. Alleen als ik de incl. btw prijzen laat zien, verschijnt de tekst "excl. btw" en dan die prijs erbij.

Newbie