Post by Digitalgold » Sat Apr 02, 2011 3:27 am

Jag har ett rätt så udda problem med opencart. Jag kan nämligen inte se vad våra kunder beställt (själva produkterna) och inte kan jag heller tabort vare sig produkter eller kategori via admin (eller snarare, jag kan ta bort dom där. Men sen när jag kollar på hemsidan, så är produkterna/kategorierna kvar ialla fall). Jag har testat att logga in både via min Iphone och min HTC HD och flera talet olika datorer + webbläsare.

Personligen så har jag aldrig varit med om något liknande förut, jag använde mig utav cubecart tidigare. En person jag känner påstår att allt funkar prima för honom, men det låter ju helt stört. Vad skulle kunna fucka up admin så hårt för mig liksom?

Jag har telia som ISP och använder mig utav netgear hårdvara (brandvägg, switch) och min dator är XP SP3. Är det någon som äns har samma problem som mig?

Jag kan ge mer detlajer kring hårdvara osv om någon känner sig för att hjälpa mig. Jag är väldigt tacksam för om jag kan få lite hjälp...

Tack i förhand!

Newbie

Posts

Joined
Sat Apr 02, 2011 3:16 am

Post by incan » Fri Apr 08, 2011 3:44 am

Ett första steg är att kontrollera vad som står i fel-loggen som du hittar in admindelen.

Active Member

Posts

Joined
Fri May 28, 2010 5:53 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 153 guests