Post by Bivo » Thu May 02, 2013 10:03 pm

Hej,

Nu finns Klarna Checkout till OpenCart. Vi erbjuder integration för 1.900 Kr ex.Moms i fast pris.

Just nu erbjuder Klarna en kampanj där dom till den 5 Maj bjuder på startkostnaden som ligger på 3.995 Kr.

Vi jobbar även med andra OpenCart anpassningar samt nyckelfärdiga OpenCart butiker.

Välkommen att kontakta mig på telefon: 0733 288 380 eller mail: info@bivo.se

Mvh
Dennis Svensson
Skype: bivo.se
bivo.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Mar 29, 2013 9:10 pm

Post by mobilizer » Thu May 16, 2013 6:00 pm

För de som vill ha en Klarna Checkout integration där kunderna + ordrarna fortfarande sparas i Opencart, kontakta oss för hjälp med integrationen.

Mvh

Christian Pålsson
Annonsfynd i Sverige AB
christian@annonsfynd.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Jan 11, 2013 10:51 pm

Post by Bivo » Tue May 21, 2013 6:27 am

Ni har ju varit kontakt med mig tidigare och frågat efter hjälp med integration till Klarna Checkout. Självklart lägger sig våra ordar som vanligt också i OpenCart. Vi har även full mobilanpassning för vår Klarna Checkout integration.

Mvh
Dennis Svensson
Telefon: 0733 288 380
bivo.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Mar 29, 2013 9:10 pm

Post by mobilizer » Wed May 22, 2013 9:14 pm

Hej Dennis,

Anledningen till min post var att vi stötte på en kund som gjort en integration med just er och där ordrarna inte la sig i Opencart utan enbart hanterades i Klarnas system. Detta gjorde att kundens integration mot affärssystemet inte fungerade då det inte fanns några ordrar att exportera. Nu letar denna kunden annan lösning på detta problemet.

Vi har en utvecklad Checkout modul där Klarna inte ersätter kassan utan där Klarna Checkout är ett komplement för enklare beställning samt där integrationen mot andra system är intakt.

Den modul vi tagit fram är i samarbete med tredje part (dock inte er och att vi skulle haft kontakt med er är främmande för mig, kan det vara så att du blandar ihop oss med annan part?) och är även godkänd av Klarna för hela flödet.

Att Klarna Checkout är mobilanpassad är ju en standard från Klarna och endast en flagga som används vid olika versioner.

Mvh

Christian Pålsson
Annonsfynd i Sverige AB
christian@annonsfynd.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Jan 11, 2013 10:51 pm

Post by Bivo » Thu May 23, 2013 6:07 am

Hej,

Tycker det är tråkigt att ni försöker smutskasta oss, våra ordrar lägger sig precis som vanligt. Vi har inga onöjda kunder som har problem med orderhanteringen som ni nämner. Vanligen nämn kunden ni hänvisar från.

Om ni har byggt en enklare integration som inte byter ut den vanliga checkouten, vad är då syftet med eran integration?

Klarna Checkout bygger på en helt ny kassa. Den integrationen ni bygger utger i annat fall inget syfte.

Några exempel av våra nöjda kunder hittar ni på: dipyourcar.se, rochie.se, power3x.se

Mvh
Dennis Svensson
Telefon: 0733 288 380
Mail: info@bivo.se
Skype: bivo.se
Last edited by Bivo on Fri May 24, 2013 5:24 pm, edited 1 time in total.

Newbie

Posts

Joined
Fri Mar 29, 2013 9:10 pm

Post by mobilizer » Thu May 23, 2013 6:20 pm

Hej Dennis,

Jag har nu fått information att min kollega varit i kontakt med dig tidigare, detta har dock inte varit i samband med vårt arbeta av Checkouten. Min avsikt har aldrig varit att smutskasta dig/er på något sätt utan ville endast upplysa om att det finns en kund som har ett problem med just den typen av integration som ni gjort i detta fallet.

Hör gärna av dig till mig så kan jag ge dig mer information om vilken kund det gäller och vilken information jag fått ang. denna kunden.

Det absolut viktigaste nu är ju att kunden får en lösning som fungerar.

Hör gärna av dig till mig!

Christian Pålsson
christian@annonsfynd.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Jan 11, 2013 10:51 pm

Post by Bivo » Fri May 24, 2013 5:20 pm

Detta problem som ni nämner har inget att göra med orderhanteringen, men det fanns ett artikelproblem som fanns innan modulen var lanserad, men detta är löst sedan tre veckor sedan.

Trevlig helg och lycka till med annonsförsäljningen

Mvh Dennis

Newbie

Posts

Joined
Fri Mar 29, 2013 9:10 pm

Post by mobilizer » Tue Oct 22, 2013 10:01 pm

Hej Dennis,

Ett tag sedan vi skrev till varandra på detta forumet nu men återupplivar detta ämne.

Vi har idag byggt om Klarna Checkout till kunder som beställt denna lösning åt dig, gemensamma nämnaren är att inga ordrar sparat i deras egna system vilket i sin tur innebär problem på olika sätt beroende på hur de hanterar ordrarna och vilka moduler de använder.

Till er som använder Opencart idag i er shop rekommenderar vi att ni tänker till en gång extra innan ni skaffar Klarna Checkout.

Vi på Annonsfynd ser till att integrationen blir komplett och även så att ordrarna sparas i ert egna adminsystem vilket också gör att det fungerar ihop med bokföringsprogram eller andra externa kopplingar som kräver detta.

Mvh

Christian Pålsson
Annonsfynd.se

Newbie

Posts

Joined
Fri Jan 11, 2013 10:51 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests