Post by smule » Fri Jan 13, 2012 9:19 am

Jeg etterlyser en av dere som kan bidra med å gjøre litt lønnet support på en OpenCart side jeg lagde for en tid tilbake for en bekjent. Jeg har nå ikke har tid til å sette meg inn i dette - og selvsagt mangel på kunnskap med koding osv gjør at jeg står fast.

Nettsiden har adresse http://www.superkid.no og selger i hovedsak barneklær.
Denne nettsiden har eksistert i et års tid allerede og stort sett fungerer det meste.

Det vil da bli snakk om å oppdatere til siste versjon, samt rydde opp der jeg har rota til på serveren, slik at det blir enkelt å oppgradere ved nyere versjoner uten å miste innhold og layout osv. Versjonen som nå eksisterer er: 1.4.9.1

Dette vil da selvsagt bli betalt support og er i utgangspunktet ment som en engangsjobb, da jeg vil kunne gjøre enkel og fremtidig vedlikehold selv. Betaling kan vi komme nærmere til når alle problemene avdekkes / tidsaspekt kartlegges.

I hovedsak har jeg også et stort problem med betalingsløsningen til Dibs jeg har installert som en modul.
Det er en rekke ordre som blir betalt for av kunden - men ordren kommer ikke opp i ordrelisten. Det vil da si at kunden betaler og administrator får ingen beskjed om kjøpet. Dette er en kritisk feil som MÅ fikses.

Ellers er det en rekke andre småfeil som jeg gjerne skulle ha rettet opp.
Mulig mye av dette løses enkelt av seg selv med en oppgradering av versjonen.

Håper på at en dyktig person som kan hjelpe meg her tar kontakt med meg!

Newbie

Posts

Joined
Fri Dec 03, 2010 10:20 am

Post by iskrem » Fri Mar 09, 2012 9:40 pm

Ser du fortsatt etter hjelp?

New member

Posts

Joined
Tue Jun 22, 2010 7:56 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests