Post by michael2820 » Sat Mar 11, 2017 6:02 pm

@Tommy: Du klikker New Topic for at starte en ny tråd, hvilket jeg har gjort. Desværre virker funktionen med at få tilsendte mail, når nogen skriver i en tråd, man abonnerer på, ikke for mig, så jeg kigger det sidste stykke tid sjældent her.
==============================
Mit problem er, at jeg har oprettet 4 forskellige kundegrupper i min OpenCart 2.2.0.0 shop (default, A, B og C). Men når man som ny kunde skal vælge sin kundegruppe, er det kun default og Kundegruppe A, man kan vælge imellem. Samtidig virker rabat pr. vare / kundegruppe heller ikke som det skal. Det er lidt med forskel, om momsen beregnes når man checker ud. Det virker ok på default og kundegruppe A, men ikke på B og C.
Kan nogle hjælpe med dette problem ?
Tommy, Alliance Data
Jeg kender ikke 2.2. Jeg bruger 2.1.0.2. og har 3 kundegrupper, men brugeren kan kun vælge default. Jeg tror, at det er admin, der flytter en kunde fra default til en anden gruppe. Hvorfor vil du at brugeren selv skal vælge hvilken kundegruppe, han vil tilhøre ?

Jeg kender ikke rabatsystemet i 2.2. Jeg har købt en extension, som hedder "Percent Discount for Customers Groups", men jeg kan desværre ikke finde det under Marketplace, men det er teksten, som jeg ser under Ordre Totaler.

Du bliver nok nødt til at skrive på eng.
Michael

--- please reply only with verified data, that is: no 'I think', 'maybe' etc. ---


User avatar
Active Member

Posts

Joined
Sun May 15, 2011 8:16 pm
Location - Denmark ver. 2.1.0.2
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests